Pasipiktinimą banko klientui sukėlė kaupiamų elektroninių taškų, kurie skiriami už vartotojo išlaidas, sistema. Iš pirmo žvilgsnio pasirodžiusi patraukli, ji nustebino skaitytoją nefunkcionalumu.

„Už atsiskaitymus kortele „Swedbank“ žmonėms duoda e-taškus‎, už kuriuos galima kažką įsigyti „Swedbank“ puslapyje“, – DELFI pasakojo skaitytojas. Vis dėlto, planas taip kaip norisi išnaudoti saviškius nesuveikė.

„Prikaupiau taškų, artėja jų galiojimo pabaiga, o „Swedbank“ sako ˜– tu gali tik po vieną prekę pasirinkti per mėnesį (norėjau paaukoti kelioms institucijoms tuos taškus, nes taip galima), o kiti tau dings!“, – piktinosi jis.

Vyriškis stebėjosi, kad negali net paaukoti visų sukauptų taškų, nes tai galima daryti „tik po kartą per mėnesį“. „Kodėl „Swedbank“ taip klientus vilioja leisti pinigus, uždirbti taškus ir jų neleisti panaudoti, kada ir kaip nori?“, – klausė skaitytojas.

DELFI situaciją pakomentavo „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius.

„Smagu, kad dalyvaujate „Swedbank“ e. taškų programoje. E. taškų programoje, priešingai nei kasdieniame gyvenime, taupyti visgi neapsimoka. Norint efektyviausiai išnaudoti sukauptus e. taškus, prizą vertėtų užsisakyti kas mėnesį arba tuomet, kai jau sukaupėte pakankamai taškų savo nusižiūrėtam pasiūlymui. Kitu atveju e. taškų perviršį išnaudoti gali būti sudėtingiau. Visgi tikimės, kad prizų kataloge rasite, kuo galėsite pradžiuginti save ar artimuosius“, – sakė banko atstovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (88)