Bandome automobilius: transporto priemonė, kurią rekomenduočiau

 (12)
Volkswagen CC“ (geriau žinomas kaip „Passat CC“) – keturduris sedanas, nors žiūrint į šį automobilį iš šono, liežuvis verčiasi jį vadinti coupé. Tačiau tiesa kiek kitokia – „Comfort Coupé“. Debiutavęs 2008-aisiais sausį, nacionalinėje automobilių parodoje Detroite, „CC“ susilaukė daug dėmesio, o šiandien jis virto vienu geidžiamiausių „Volkswagen“ gamintojo produktų.

Vos pradėjęs egzistuoti keliuose, jis susilaukė ir mano dėmesio. Stilingas, dinamiškas, sportiškas, akį traukiantis... Nuo pat jo pasirodymo Lietuvoje norėjau jį išmėginti ir įsitikinti, kad tai nėra eilinis „Volkswagen“. Lūkesčiai pasiteisino su kaupu.

Mano testuojamasis „CC“ - 2012-ųjų metų gamybos, jo kaina salone siekia 118 tūkst. litų. Suma iš tiesų gąsdinanti, tačiau pažvelgus, ką slepia šis gražuolis savyje, pradedu manyti, jog jis vertas šių pinigų.

2.0 litro, 4 cilindrų dyzelinis variklis su automatine pavarų dėže išvysto nei daug, nei mažai – 140AG (103kW). Nors vairuojant tokį automobilį norėtųsi daugiau galios, atsižvelgiant į šiandienines kuro kainas tiek mieste, tiek ir užmiestyje esamų 103kW pakanka.

Važiuokle ir automobilio valdymu taip pat likome patenkinti. Mieste „CC“ vairuojasi kaip niekuo dėtas „Passat“. Užmiestyje, įjungus Sport režimą, atsiskleidžia visas automobilio valdymo malonumas. Kelyje stovi tvirtai, vairas pasidaro sunkus, kas sukelia sportinio automobilio efektą, nesiubuoja, nesiblaško, per daug negalvoja ir patenkina visus vairuotojo norus.

Esame girdėję, skaitę ir patys įsitikinę, kad naujieji „Volkswagen“ automobiliai turi didelę problemą – stabdžiai. Neefektyvios stabdymo sistemos tikėjausi ir šiame „Volkswagen CC“, tačiau nuvažiavus pirmus kilometrus supratau, kad būtent šis „VW“ stabdo taip, kaip ir turi stabdyti. Panašu, kad gamintojai įdėjo daug darbo ir išbaigė automobilį iki galo, apgalvoję kiekvieną smulkmeną. Juolab, gan sportiškas automobilis.

Interjeras. Atidarius automobilio dureles iš karto į akį krito sportinės, verstos odos sėdynės. Ką galiu pasakyti apie jas? Jos tobulos. Net ir visą dieną praleidęs joje, nuovargio nepajutau, nugaros nepaskaudo. Nors sedėsina sportiška, sėdi žemai ir esi priverstas kiek susikūprinti, ji akimirksniu prisitaiko tavęs, laiko kūną tvirtai ir aštriuose posūkiuose iš savo sedėjimo vietos niekur nekrenti.

Daugelis „CC“ modelių priklauso nuo pasirinktos komplektacijos, yra keturviečiai. Šis turėjo 5 sėdimų vietų paketą – trečioji galvos atrama gale, nepadalinta vientisa galinė sėdynė, asimetriškai nulenkiamas atlošas su nuotoliniu atrakinimu ir viduriniu automatiniu saugos diržu. Praktiška.

Visos kitos detalės, elementai išdėstyti tvarkingai, stilingai. Prietaisai aiškūs ir visada po ranka. Nors galbūt ir „užkibo“ juodas, per daug neišsišaukiantis salonas, tačiau visas sportiškas grožis tai atperka. Bagažinė erdvi ir talpi, į ją nesunkiai įkrausite didesnį krovinį.

Kaip pastebėjote, minusų, mūsų akimis, „CC“ negavo. Galime pridurti tik tiek – prastas matomumas pro galinį langą (nors šią problemą išsprendžia automobilio gale esanti kamera) ir gale sėdintiems aukštesnio ūgio žmonėms dėl žemėjančio stogo gali tekti galvą laikyti palenkus į priekį.

„Volkswagen CC“ - stilingai ir užtikrintai susilieja su sedano išvaizda. Tai nėra įprastas vadybininko automobilis. Automobilis skirtas norintiems kažkiek save išskirti iš pilkos masės ir nevairuoti paprasto sedano. Manau, viskas apgalvota, tvarkinga ir seksualu. Svarstantiems įsigyti „CC“, visu rekomenduoju jį, nenusivilsite. Taip, man patiko šis automobilis ir galiu drąsiai teigti, kad „Volkswagen CC“ tapo vienu iš mano favoritu.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

DELFI skaitytojai užfiksavo: į Kauną sugrįžo sniegas (11)

Nors po savaitės jau sulauksime pirmosios pavasario dienos, žiema lengvai pasitraukti nenori – kaip pranešė DELFI skaitytojai Kaune, trečiadienio popietę laikinojoje sostinėje pasnigo.

Švęsdami 160-asias Įkūrėjo metines, skautai pasitiko saulę (5)

Jei šiandien gatvėje, darbovietėje ar mokykloje išvysite žmones, pasipuošusius skautiškais kaklaraiščiais, nenustebkite – taip vasario 22 d., skautų Įkūrėjo dieną mini viso pasaulio skautai. Tradiciškai šią dieną skautai visame pasaulyje pradeda kartu pasitikdami pirmuosius saulės spindulius. Ne išimtis – ir Lietuva, rašoma pranešime spaudai.

Vilniaus Karveliškių kapinėse – šiurpus vaizdas: apsemta dalis kapų papildyta „Grindos“ ir Vilniaus savivaldybės komentarais (103)

Antradienį priešpiet DELFI sulaukė skaitytojo nuotraukų, kuriose matyti šiurpokas vaizdas – Vilniuje esančiose Karveliškių kapinėse dalis antkapių iš dalies panirę po vandeniu. Kaip DELFI nurodė kapinių atstovai, apie šią bėdą žinoma – taip nutiko dėl lietaus ir tirpstančio sniego.

J. Melniko romano „Dangaus valdovai“ recenzija: knyga moterims apie vyriškos sielos gelmes (1)

Ne itin garsus filosofas su šeima apsigyvena kalnuose, name ant bedugnės krašto. Jis bėga nuo kasdienybes ir gyvenimo menkystės (dėl to aukoja svaiginančią karjerą sostinėje). Bet čia, nedideliame miestelyje ir net savo šeimoje, jis susiduria su ta pačia jausmų menkyste, tomis pačiomis apkalbomis, tuo pačiu žmogišku pavydu ir pykčiu. „Gyvenimas virš kasdienybės“ nenusiseka. Ir tada jo gyvenime savaime atsiranda keistos, paukštes primenančios moterys, ir, svarbiausia, ji, erelė. Erelė atskrenda iš kalnų ir ilgai ant šakos, per atstumą, tupi ištisas valandas.

Kumščiais bėdas sprendusio Šiaulių „kelių gaidelio“ laukia baudžiamoji atsakomybė (59)

Vasario 20 d. Šiaulių apskrities policijos Šiaulių miesto ir rajono komisariato pareigūnai pradėjo ikiteisminį tyrimą pagal pilietiško vairuotojo užfiksuotus ir policijai perduotus vaizdus. Jie publikuojami ir naujienų portale DELFI. Vaizdo medžiagoje užfiksuotas neįtikėtinai įžūlaus vairuotojo elgesys Šiauliuose, rašoma policijos pranešime spaudai.