Atostogautojų istorijos: kas sugadino lietuvaičių poilsį

 (77)
Kal kaltas dėl nesklandumų atostogų metu? DELFI skaitytojai įvardija net keturis įtariamuosius – tai gali būti agentūra, viešbutis ar skrydžių bendrovė ar... kiti keliautojai. Apie visus šiuos kelionių palydovus lietuvaičiai turi ką papasakoti.
© Skaitytojo nuotr.

Bėdos – per agentūrą

DELFI skaitytoja papasakojo, kad jai per atosotogas nemalonumų kilo dėl kelionių agentūrios darbo.

„Nereikia visko taip gražiai piešti – neva jūs padarote viską, o tik žmonės reikalauja kažko. Aš su vyru atostogavau Tunise, septynias dienas buvome pažintinėje kelionėje ir dar papildomai pasiėmėme tris dienas pailsėti prie jūros.

Tas septynias dienas viskas buvo šaunu, tačiau kitas tris dienas mus visus išmėtė po skirtingus viešbučius. Įsivaizduokit – tuomet jie pasakė, kad informuos, kada tą trečią poilsio diena mus paims iš viešbučio, bet, deja, iki antrosios dienos vakaro mes, nesulaukę skambučių, nuėjome į registratūrą teirautis - gal jie žino, kada atvyks mūsų paimti.

Jie nieko nežinojo, mes skambiname telefonu gidui - niekas nekelia. Gerai, kad viešbučio registratūroje buvo kažkieko iš tos agentūros telefono numeris, tuomet kažkas pasakė, kad mus iš viešbučio paima 3 val. ryto. Kaip jums tai atrodo - čia normalus agentūros darbas, kai žmonės paliekami Dievo valioje, net telefonu negalima prisiskambinti?“, - savo atostogų košmarą papasakojo DELFI skaitytoja Zofija.

Dėl apgyvendinimo kaltas viešbutis

Į Angliją emigravusi lietuvaitė sako, kad bent jau dėl apgyvendinimo reikėtų kaltinti ne agentūras, o viešbučius.

„Daug metų gyvenu Londone, dirbu viešbutyje, taip pat sulaukiame „nelaimingų“ klientų. Bet brangūs turistai, jūs negalite kaltinti vien tik agentūros, nes ji negali būti garantuota, kokį kambarį gausite atvykę į viešbutį, nes čia jau mūsų darbas - mes skirstome klientus, kas kokiame kambaryje bus!

Viskas priklauso nuo kainos: brangiausiai mokantys gaus geresnius kambarius, nors ir čia ne garantija. Tiesiog jei nepatiko kambarys, sakykit administracijai ir visada stengiamės kambarį pakeisti. Bet nereikia kaltinti agentūrų. Patarimas - visada skaitykite komentarus apie viešbutį, kur ketinate apsistoti, ir būkite geros nuotaikos – juk atostogos?“, - patirtimi dalijosi Mamka prisitačiusi emigrantė.

Sukliudo skrydžių bendrovės

Tuo metu su vyru po užsienį keliaujanti Birutė sako, kad bėdų atostogautojams sukelia skrydžių bendrovės.

„Keliaujame kasmet, esame patenkinti ekskursijų vadovais, visiems jiems labai dėkojame, bet dažniausiai „paveda“ skrydžių kompanijos. Juk nesinori prarasti dienos dėl kažkieno aplaidumo.

Grąžina pinigus, bet dienos niekas nesugrąžins. Taip pavogiamas pinigais neišmatuojamas laikas. Vis dėlto, dar nepraradom humoro jausmo, todėl guodžiamės tuo, kad bent jau laimingai nuskridom ir sugrįžom“

Po atostogų grįžo su mėlyne po akimi

Užsienyje atostogavusi Virginija sako, kad reikėtų nepamiršti, kad pailsėti kartais sutrukdo...kiti keliautojai.

„Mano patirtas įvykis pernai per atostogas ilgai išliks atminty. Man - virš 50 metų. Maždaug įsivaizduokit, gan solidžiai atrodanti moteriškė po atostogų grįžta su mėlyne po akim. Būtų viskas gal ir nieko, jei mėlynė - už reikalą ar nelaimingo virtimo, susidūrimo su kokiu daiktu pasekmė.

Deja, tai buvo netikėtas smūgis iš penkiamečio „vaikigalio“, kuris tiesiog paleido į mane metalinę peleninę. Viena laimė, kad akis nenukentėjo. Ryte, kai bandžiau registratūroje ieškoti didžiojo nusikaltėlio, jau jo ir pėdos buvo ataušusios, nes tėvai skubiai pasišalino iš viešbučio“, - prisimena DELFI skaitytoja Virginija.

Artėjant vasarai ne vienas pradeda svajoti apie metą, kai galės atitrūkti nuo darbų ir pasimėgauti ilgomis, visus metus lauktomis atostogomis. Vis dėlto, ne visuomet nusišypso sėkmė – juk būna, kad skrydžiai vėluoja, autobusai genda, lagaminai pasimeta, o viešbutis, kur po ilgos kelionės norisi ištiesti kojas, pasirodo visai ne toks, kokį regėjote reklaminėje nuotraukoje. Prašome Jūsų – pasidalinkite savo atostogų košmaru ir perspėkite bei padėkite jo išvengti kitiems!

DELFI skaitytojai ne kartą pasakojo apie nesėkmes, kurios juos ištiko keliaujant. Pavyzdžiui, DELFI skaitytoją Laurą jos net privertė atsisakyti planų kada nors grįžti į Paryžių – iš ten neišskridęs lėktuvas, pilni viešbučiai nuotaiką sugadino ilgam laikui ir pamokė vengti vieno oro uosto.

Tuo metu į Prahą norėjusi išvykti Irma ten taip ir neapsilankė – bėdų vėl kilo dėl atšaukto skrydžio.

Prašome Jūsų - pasidalinkite savo atostogų istorijomis ir patarkite, kaip išvengti nesklandumų. Galbūt prasta patirtis jus išmokė, į ką atkreipti dėmesį keliaujant ir atostogaujant? Papasakokite, kiek išleidžiate atostogoms. Laukiame Jūsų minčių el.paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Atostogos“ iki balandžio 21 d. Vieno teksto autoriui atiteks puiki knyga atostogoms – Ch. Greenhalgh romanas „ Suvilioti Ingridą Bergman“.

Taip pat savo nuomone galite pasidalinti žemiau:


Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Kino seansas po atvirumi dangumi virto chaosu: pirkę bilietus žiūrovai neįleisti (9)

Trečiadienio vakare į Valdovų rūmų kiemelyje rodytą filmą norėję patekti kino mėgėjai liko skaudžiai nusivylę. Nepaisant didžiulių eilių, bilietų buvo parduota dvigubai daugiau ir daugelis net nepamatė filmo – jiems tiesiog nebeliko vietų.

Kur slypi mokinių ugdymo prastų rezultatų šaknys – ar tikrai kalti tik mokytojai? (58)

Prieš savaitę vykęs Lietuvos Respublikos Vyriausybės Ministro Pirmininko Sauliaus Skvernelio ir šalies švietimo profesinių sąjungų susitikimas atgaivino diskusijas apie moksleivių ugdymo kokybę.

Rainiukui neliko vietos buvusių šeimininkų namuose ir širdyje – vėl ieško namų (11)

Tokius pagalbos prašymus dėti sunkiausia, nes net nežinai nuo ko pradėti ir kaip rašyti, kad prisibelstum į kažkieno širdį.

Karštąjį savaitgalį laiką leido Bernardinų sode – viešajame tualete sulaukė netikėto prašymo (81)

Karštą šeštadienio popietę išsiruošėme su savo pirmagimiu kūdikiu, kuriam dabar yra 3 mėnesiai, pasivaikščioti po Bernardinų sodą Vilniuje.

Konsultantei trūko kantrybė: anūkai, padėkite seneliams pirkti elektroninėse parduotuvėse (111)

Rašau visų internetinių parduotuvių konsultantų vardu. Blogų klientų pasitaiko visur, bet ryški tendencija privertė išskirti vieną labai konkrečią grupę – pensijinio amžiaus žmones.