Apsipirko per akciją, o nuolaidos negavo

 (66)
Apsidžiaugusi, kad nuo liepos 9 dienos „Maxima” tinklas paskelbė savaitinę akciją dekoratyvinei kosmetikai (su „Ačiū” kortele taikoma net 30 proc. nuolaida), atskubėjau į vieną iš didžiųjų Kauno „Maximų” šituo gėriu pigiau apsirūpinti. Nusipirkau tušo blakstienoms, nagų lako, blizgesio lūpoms, dviejų rūšių veido odos trūkumus maskuojančių priemonių. Sumokėjau beveik 150 litų (jau su pritaikyta 30 proc. nuolaida).
© Shutterstock nuotr.

Kitą dieną susiruošiau naująja kosmetika pasigražinti ir atsitiktinai užmečiau akį į krepšelyje likusį pirkimo čekį. Ir be akinių išstudijavau jį, ir su akiniais – pasirodė, kad mano įsigytai dekoratyvinei kosmetikai pritaikyta mažesnė – ne 30 proc., nuolaida! Susiradau skaičiavimo mašinėlę ir viską sudėjau. Taip, turėjo būti iš bendros sumos atminusuoti daugiau kaip 40 litų, o atimti kažkodėl tik 26! Susinervinau taip, kad net smilkinius spausti pradėjo, vaistų nuo galvos skausmo prireikė…

Nieko nelaukusi, pasiprašiau, kad viršininkas trumpam išleistų iš darbo (nes nuo kitos dienos išvykstu atostogauti, turiu daugybę reikalų) ir su čekiu bei visa iš vakaro įsigyta kosmetika taksi nubildėjau į parduotuvę.

Informacijos skyriuje man buvo paaiškinta, kad toninė skystoji pudra, maskuojanti veido odos trūkumus (jos pirkau dvi pakuotes), yra ne dekoratyvinė kosmetika, o veido kremas, todėl į akcijos prekes neįtraukta. Tai kodėl, klausiu, ant to stendo, kuriame ši priemonė išdėliota, puikuojasi informacinė lentelė, skelbianti, kad taikoma 30 proc. nuolaida? Iš kur informacijos skyriaus darbuotoja žinos…

Kitaip sakant, dviem to kremuko pakuotėms akcijinė kaina pritaikyta nebuvo – sumokėjau už abi 52 litus be 2 centų (viena pakuotė – 25,99 lito). Būčiau nepastudijavusi čekio – ir dabar džiaugčiausi ir dėkočiau „Maximai“ už galimybę Lietuvos moterims pigiau pasigražinti, o dabar…(...)

Priėmė iš manęs tą skystą maskuojančią pudrą, grąžino pinigus. Tačiau aš paprašiau atlyginti ir patirtą moralinę žalą, nes man laikas – pinigai (be to, kainavo taksi paslaugos, teks atsilyginti viršininkui už parodytą geranoriškumą). Man pasiūlė 5 litų čekį, tačiau aš pageidavau bent kiek daugiau. Neįvardijau, kiek – tiesiog laukiau jų pasiūlymo.

Tikėjausi bent 20 – 30 litų kompensacijos. Deja, „Maxima“ tokios sumos nesukrapštė. Ačiū, tada nereikia ir tų penkių litų. Tik, prašau, neapgaudinėkite pirkėjų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

„Maxima“ Komunikacijos vadovė Renata Saulytė portalui DELFI sakė, kad nuolaida pirkėjai nebuvo pritaikyta, nes ji iš tiesų pirkusi prekę, kuriai mažesnė kaina taikoma nebuvo. „Patys gamintojai produktą įvardija kaip veido kremą su atspalviu. Jų dabar yra daug, įvairių rūšių“, - kalbėjo „Maxima“ atstovė.

Pasak R. Saulytės, ant etiketės nurodytos įvairios kremo funkcijos, ir maskuoti veido odą nėra pagrindinė jų paskirtis. Ji sakė suprantanti, kad mažiau besidomintiems, tokį produktų suskirstymą žinoti sudėtingiau. Vis tik, kadangi akcija veido kremams nebuvo taikoma, pirkėja nuolaidos negavo.

„Už išstatymus taip pat yra atsakingi patys gamintojai. Jie susideda prekes ir mes bent jau primygtinai prašome, kad juos susidėtų prie kremų. Tačiau kartais patys gamintojai, norėdami labiau išpopuliarinti prekę mūsų to prašo (...) ir kartais ten padeda, - sakė ji. - Kaip mes šiuo atveju padarėme, vadovaudamiesi, kad klientas yra visada teisus, (...) mes tiesiog davėme klientei penkių litų čekį“.

Ji patikino, kad kompensacijos dydis klientui priklauso nuo to, kokią žalą jis patyrė.

Turite daugiau informacijos šia tema?
O gal norite pareikšti savo nuomonę?
Pasidalinkite ja su DELFI skaitytojais
Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Šiukšlės Karoliniškėse bado akis: patys gyventojai turi susizgribti (57)

DELFI skaitytojas atsiuntė redakcijai nuotrauką, norėdamas paviešinti nepakenčiamą šiukšlių situaciją Vilniaus Karoliniškių mikrorajone, Gerbutavičiaus g. 10. Anot jo, vaizdas ne tik atgrasus, bet ir darantis blogą įtaką mokiniams. „VSA Vilnius“ komunikacijos specialistas Mindaugas Grinius aiškina, kad atliekų tvarkytojai už šiukšlių tvarkymą atsakingi tik išvežimo metu.

Įsiutino „Lietuvos geležinkelių” sprendimas kelti kainas: noriu skelbti boikotą (170)

Turbūt daugelis girdėjote naujieną, kad nuo liepos 1 d. traukinių bilietai yra branginami, neva per didelis žmonių srautas jais važiuoja. Bet mes, kaip ir dažnai būdinga mūsų tautai, paburnosim, jog kyla kainos ir viskas tuo pasibaigs.

Nufilmavo: vairuotojo laikas svarbesnis nei KET (8)

Kartais pasižiūrėjus į keliuose susidariusias situacijas, galima pagalvoti, jog kai kurie vairuotojai ne tik jaučiasi viršesni kitų vairuotojų atžvilgiu, bet ir visiškai nepaiso kelių eismo taisyklių. Akiplėšiško vairavimo pavyzdį užfiksavo ir portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas.

Atskleidė, kaip sutaupyti Palangoje – svarbus vienas dalykas (53)

DELFI paskelbtas straipsnis apie turistę Iriną, kuri teigė, kad poilsis Palangoje jai pasirodė pigus ir kokybiškas, paskatino DELFI diskusijos dalyvius pasidalyti savo patirtimi. Jie dalijosi atostogų skaičiavimais ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje bei tvirtino, kad visur galima rasti būdų sutaupyti.

Kaunietė įspėja saugotis sukčių – jie gali piktnaudžiauti jūsų feisbuko profiliu (3)

Po sekmadienį portale „Kas vyksta Kaune“ paskelbtos informacijos apie įtartiną asmens duomenų prašymą, norint išsinuomoti butą, pirmadienį sulaukėme kaunietės Ritos laiško. Ji nori įspėti kitus, kad būtų atsargesni.