Kitą dieną susiruošiau naująja kosmetika pasigražinti ir atsitiktinai užmečiau akį į krepšelyje likusį pirkimo čekį. Ir be akinių išstudijavau jį, ir su akiniais – pasirodė, kad mano įsigytai dekoratyvinei kosmetikai pritaikyta mažesnė – ne 30 proc., nuolaida! Susiradau skaičiavimo mašinėlę ir viską sudėjau. Taip, turėjo būti iš bendros sumos atminusuoti daugiau kaip 40 litų, o atimti kažkodėl tik 26! Susinervinau taip, kad net smilkinius spausti pradėjo, vaistų nuo galvos skausmo prireikė…

Nieko nelaukusi, pasiprašiau, kad viršininkas trumpam išleistų iš darbo (nes nuo kitos dienos išvykstu atostogauti, turiu daugybę reikalų) ir su čekiu bei visa iš vakaro įsigyta kosmetika taksi nubildėjau į parduotuvę.

Informacijos skyriuje man buvo paaiškinta, kad toninė skystoji pudra, maskuojanti veido odos trūkumus (jos pirkau dvi pakuotes), yra ne dekoratyvinė kosmetika, o veido kremas, todėl į akcijos prekes neįtraukta. Tai kodėl, klausiu, ant to stendo, kuriame ši priemonė išdėliota, puikuojasi informacinė lentelė, skelbianti, kad taikoma 30 proc. nuolaida? Iš kur informacijos skyriaus darbuotoja žinos…

Kitaip sakant, dviem to kremuko pakuotėms akcijinė kaina pritaikyta nebuvo – sumokėjau už abi 52 litus be 2 centų (viena pakuotė – 25,99 lito). Būčiau nepastudijavusi čekio – ir dabar džiaugčiausi ir dėkočiau „Maximai“ už galimybę Lietuvos moterims pigiau pasigražinti, o dabar…(...)

Priėmė iš manęs tą skystą maskuojančią pudrą, grąžino pinigus. Tačiau aš paprašiau atlyginti ir patirtą moralinę žalą, nes man laikas – pinigai (be to, kainavo taksi paslaugos, teks atsilyginti viršininkui už parodytą geranoriškumą). Man pasiūlė 5 litų čekį, tačiau aš pageidavau bent kiek daugiau. Neįvardijau, kiek – tiesiog laukiau jų pasiūlymo.

Tikėjausi bent 20 – 30 litų kompensacijos. Deja, „Maxima“ tokios sumos nesukrapštė. Ačiū, tada nereikia ir tų penkių litų. Tik, prašau, neapgaudinėkite pirkėjų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

„Maxima“ Komunikacijos vadovė Renata Saulytė portalui DELFI sakė, kad nuolaida pirkėjai nebuvo pritaikyta, nes ji iš tiesų pirkusi prekę, kuriai mažesnė kaina taikoma nebuvo. „Patys gamintojai produktą įvardija kaip veido kremą su atspalviu. Jų dabar yra daug, įvairių rūšių“, - kalbėjo „Maxima“ atstovė.

Pasak R. Saulytės, ant etiketės nurodytos įvairios kremo funkcijos, ir maskuoti veido odą nėra pagrindinė jų paskirtis. Ji sakė suprantanti, kad mažiau besidomintiems, tokį produktų suskirstymą žinoti sudėtingiau. Vis tik, kadangi akcija veido kremams nebuvo taikoma, pirkėja nuolaidos negavo.

„Už išstatymus taip pat yra atsakingi patys gamintojai. Jie susideda prekes ir mes bent jau primygtinai prašome, kad juos susidėtų prie kremų. Tačiau kartais patys gamintojai, norėdami labiau išpopuliarinti prekę mūsų to prašo (...) ir kartais ten padeda, - sakė ji. - Kaip mes šiuo atveju padarėme, vadovaudamiesi, kad klientas yra visada teisus, (...) mes tiesiog davėme klientei penkių litų čekį“.

Ji patikino, kad kompensacijos dydis klientui priklauso nuo to, kokią žalą jis patyrė.