Nusprendžiau lapkričio 22 d. pasižiūrėti rungtynes „Lietuvos rytas“ – „Žalgiris“, kadangi mėgstu krepšinį ir galiu sau leisti pirkti bilietus geresnėje vietoje, norėjau išsirinkti iš to, kas liko geriausia „Siemens“ arenoje. Laisvu vietų buvo tik G sektoriuje, bilieto kaina siekė 20 eurų, nusipirkau 2.

Žinodamas, kad bus eilė, nusipirkau ir „Tiketos“ klubo narystę, kad nereikėtų stovėti eilėje, nes truputį sirguliuoju. Viskas buvo gerai, kol nepradėjome ieškoti savo vietų. Pasirodo, tokio sektoriaus nėra, bet prieš tai darbuotojai dar siuntinėjo po visą areną, nurodydami skirtingas sektoriaus vietas, kurios iš principo neegzistavo, vėliau pasiūlė surasti laisvas vietas, aišku, jų nebuvo, nes arena buvo užpildyta.

Kreipėmės į „Tiketą“ pagalbos, iš jų pusės buvo pasiūlyta ieškoti laisvų vietų arba kreiptis į administraciją, taip pat buvo pasakyta, kad jie platina bilietus, o ne vietomis rūpinasi, tai reiškia, „aš pardaviau, o tu eik dabar ir išsireikalauk iš arenos darbuotojų, kad tą ložę paruoštų.“ Man nesunku, aš perdaviau tai arenos darbutojams, į tai man atsakė, kad „Tiketa“ pardavė, „Tiketos“ ir klauskite. Vėliau atsakingas arenoje asmuo, kaip jis prisistatė, mums pasakė absurdišką dalyką, kad tai stovimi bilietai. Tai sukėlė labai didelį nepasitenkinimą, kadangi biliete nurodyta 10 eilė 93 ir 94 vietos.

Paklausus, kur konkrečiai ta vieta, kur aš turiu stovėti, vadovas apsisuko ir nuėjo. Rungtynės buvo sugadintos po valandos blaškymosi mes apsisukome link išejimo. Kai norėjome išeiti pro išėjimą, kuris arčiausiai mūsų automobilio, pratrūkome juokais, kadangi pro ten mūsų neišleido, vienintelis atviras išėjimas buvo pro „Šlovės alėja“. Taip mes išleidę 56 eurus už bilietus, „Tiketos „narystę bei aptarnavimą, išėjome nieko nematę „Šlovės alėja“ automobilio link.

Tokių kaip mes suskaičiavau bent 10, labai pasipiktinau, nes nei „Tiketa“, nei arenos darbuotojai nesuteikė jokios pagalbos ir dar kaip avis vaikė valandą po areną, kol pasakė, kad tai stovimos vietos. Nuo kada stovimos vietos būna krepšinio rungtynėse ir nuo kada jos brangiausios iš esamų bilietų? Bandymas susisiekti su „Tiketa“ nepavyko, nei ju pagalba atrašo, nei įmanoma prisiskambinti į šitą organizaciją, turbūt ne šiaip sau šioje įmonėje taip mažėja darbuotojų skaičius.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI kreipėsi į UAB „Tiketa“ Klientų aptarnavimo skyriaus vadovę Liną Paulevičiūtę, kuri patvirtino, kad iš tiesų buvo įsivėlusi klaida.

„Į sekmadienį vykusias „Lietuvos ryto“ ir „Žalgirio“ rungtynes dėl mūsų personalo klaidos G sektoriuje pirkėjai įsigijo 8 bileitus. Šis sektorius yra skirtas techninėms arenos reikmėms ir į jį bilietai paprastai nėra parduodami, – situaciją pakomentavo L. Paulevičiūtė. – Prisiimame atsakomybę už apmaudžią klaidą ir apgailestaujame, kad nepavyko šios situacijos išspręsti rungtynių metu. Su minėtais žmonėmis mes jau susisiekėme ir sutarėme dėl jų poreikius atitinkančios kompensacijos.“

Ji patikino, kad pardavimo sistemoje taip pat padaryti pakeitimai, kurie užtikrins, kad ateityje tokia situacija nepasikartotų.