„Paprastai klubai jau turi alų, pavyzdžiui, „Lietuvos rytas“. Būtų nenatūralu dviem turėti vieną. Dvi Lietuvoje stiprios komandos – tai kaip ir natūralus sprendimas“, - apie derybų su „Žalgiriu“ motyvus DELFI kalbėjo bendrovės direktorius.
Tačiau jis užsiminė, kad sutarties pasirašymui įtakos gali turėti Seimo sprendimas uždrausti bet kokio alkoholio reklamą per TV ir radiją nuo 6 iki 23 val.
„Negalėsime tuo girtis per televiziją. Tai ne tik pakenks. Seimas neturėdamas aiškių duomenų padarė emocinį sprendimą, jie tikrai nieko nelaimėjo, - apie Alkoholio kontrolės įstatymo pataisas kalbėjo bendrovės direktorius.
V. Tekorius sako, kad vien be „Švyturio“ ir „Kalnapilio-Tauro grupės“ paramos Lietuvos krepšinis kasmet netektų apie 3 milijonų litų.
„Žalgirio“ klubo viceprezidentas Gediminas Navikauskas derybų su „Kalnapilio-Tauro“ grupe nekomentavo.
DELFI primena, kad praėjusį sezoną „Žalgirį“ rėmė „Gubernijos“ alaus darykla.