„Čili“ picerijų, restoranų ir kavinių tinklo marketingo skyriaus vadovo Mindaugo Gumausko teigimu, šis žingsnį padiktavo Lietuvoje jau susiformavę picos valgymo įpročiai.
„Vartotojų nuomonės apklausos rodo, kad dauguma lietuvių, valgydami picą, iš esmės sieja šį malonumą su „Čili picos“ prekiniu ženklu, todėl manome, kad teisės į unikalų, ką tik iškeptos picos kvapą priklauso būtent mūsų kompanijai“, – sako M.Gumauskas.
„Čilija“ yra pirmoji bendrovė Lietuvoje, siekianti patentuoti ne vaizdinį, o jutiminį prekinio ženklo kriterijų.
Valstybiniam patentų biurui patvirtinus „Čilijos“ prašymą registruoti šį ženklą, joks kitas viešo maitinimo sektoriaus gamintojas negalės deklaruoti, kad jų produktas yra „ką tik iškeptos picos kvapo“.
Vienintelis kvapas, užpatentuotas Europos Sąjungoje, yra „ką tik nupjautos žolės kvapas“, kuris priklauso vienai teniso kamuoliukus gaminančiai Olandijos kompanijai.