Pasak jo, įmonės pelningumas dėl sumažintų prekės krovos įkainių siekiant pritraukti tranzitinių krovinių vos siekia rentabilumo ribą.

Pernai per "Begos" terminalus vien trąšų buvo perkrauta 1,14 mln. tonų - penktadaliu daugiau nei 2004 metais. Padaugėjo ir kitų krovinių: cemento, žemės ūkio produktų, aliejaus bei cukraus žaliavos. Planuojama, kad visas krovinių srautas šiemet padidės 5-10 procentų.

Manoma, kad didžiausią apyvartos dalį šiemet sudarys pajamos iš "Lifosos" trąšų krovos ir žaliavų importo bei "Akmenės cemento" produkcijos krova.

Per praėjusius metus į plėtrą "Bega" investavo 10,5 mln. litų. Jau baigiamas rengti naujas skystų chemijos produktų terminalas, krausiantis žaliavą plastmasės gamyklai.

"Bega" šiemet yra suplanavusi daugiau kaip 15 mln. litų investicijų - tuščioje 14 hektarų "Begos" teritorijoje rengiama nauja krovos aikštelė, įmonėje jau stovi pagamintos metalo konstrukcijos sandėliams.

Įmonė skaičiuoja užimanti trečiąją vietą uoste pagal krovos pajėgumą ir 12 proc. uosto paslaugų rinkos. "Bega" priklauso Lietuvos juridiniams ir fiziniams asmenims, 9 proc. jos akcijų valdo vienas valdančiosios Darbo partijos lyderių Seimo narys Antanas Bosas.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją