„Taip, mes tai planuojame, tačiau šiuo metu galiu pasakyti tik tiek, nes dabar kaip tik dirbama prie šio projekto", - ketvirtadienį sakė ji.

Apie panašius planus prabilo ir mažmeninės prekybos tinklą valdančios bendrovė „Norfos mažmena“.

„Turime savo planų, bet veiksime pagal situaciją. Stebėsime konkurentų veiklą, pokyčius rinkoje, pirkėjų poreikius“, - DELFI konkretesnių detalių neatskleidė bendrovės atstovas ryšiams su visuomene Darius Ryliškis.

Tuo tarpu bendrovės „Rimi Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Juodkienė DELFI sakė, kad prekybos tinklą valdanti bendrovė tokių planų neturi.

Statistika rodo, kad pastaraisiais mėnesiais vartojimo tempai Lietuvoje lėtėja, o mažmeninės prekybos apimtys didėjant infliacijai beveik nekyla.

Ketvirtadienį surengtoje spaudos konferencijoje Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdantysis direktorius Marius Busilas sakė, kad Lietuvos prekybos įmonės yra pakankamai konservatyvios, o ateityje galėtų orientuotis ir į elektroninę prekybą.

„Didelėse parduotuvėse problema yra didelės eilės, niekas nenori jose stovėti ir sugaišti pusės valandos ar valandą apsiperkant. Daug patogiau būtų užsisakyti pastovų krepšelį elektroniniu būdu ir rasti pristatytą namuose", - apie idėją kalbėjo jis.

DELFI primena, kad Europos Komisija pernai prognozavo, jog per artimiausius penkerius metus prekybos internetu apimtys Bendrijoje padvigubės.

Bendrovės „ACNielsen" 2006 m. atlikto tyrimo duomenimis, internetu ką nors perka kas dešimtas pasaulio gyventojas, o tai yra 627 mln. žmonių. Dažniausiai perkamos knygos, DVD bei vaizdo žaidimai, lėktuvų bilietai, drabužiai, avalynė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją