Danutės Mažeikaitės, Lietuvos turizmo asociacijos prezidentės, teigimu, Lietuvoje 43 proc. visų viešbučių ir motelių turi konferencijų sales. Investuoti į jas skatino ir valstybė, skirstydama ES lėšas.

Viešbučius ir net dvarus pritaikyti konferencijoms bus skiriama ES pinigų ir 2007-2013 m.

Tačiau, pasak D. Mažeikaitės, "kai produktas jau sukurtas, nėra kam jo reklamuoti pasaulyje - pavienės įmonės nepajėgios užsiimti Lietuvos konferencinių galimybių rinkodara, o valstybė tam dėmesio ir lėšų skiria menkai".

Daug Europos šalių ir miestų turi įsteigusios vadinamuosius konferencijų biurus, kurie atstovauja šalies interesams tarptautiniu lygmeniu, kuria patrauklios konferenciniam turizmui šalies įvaizdį ir visų šalies įmonių vardu gali pasiūlyti pasaulio konferencijų rengėjams visą paslaugų paketą.

Ūkio ministerija skelbia, jog nacionalinį konferencijų biurą ketinama steigti ir Lietuvoje, galbūt jau šiemet, o kol biuro nėra, Lietuvos konferencines galimybes užsienyje reklamuoja vienintelė įstaiga - Vilniaus konferencijų biuro funkcijas atliekanti VšĮ Vilniaus turizmo informacijos centras (VTIC).

Tačiau pasak Jolantos Beniulienės, VTIC direktorės, "galimybės kol kas atrodo nykiai, net palyginti su Estija ir Latvija" - reikia daugiau valdžios dėmesio ir lėšų, kad būtų panaikintos kliūtys.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją