UAB “Švyturys-Utenos alus” per pirmąjį metų mėnesį pardavė 8,05 milijono litrų alaus – tai 19,3 procento daugiau, nei tuo pat metu pernai, kai pardavimai siekė 6,75 milijono litrų.

“Šiltas sausis buvo palankus aludariams – prognozuojame, kad visa alaus rinka išaugo maždaug 14 procentų. Tuo pačiu šalyje turėjo sumažėti stipraus alkoholio paklausa – alumi paprastai vartotojai pakeičia stiprius gėrimus”, - teigė “Švyturio-Utenos alaus” generalinis direktorius Rolandas Viršilas.

Bendrovės teigimu, sausį, lyginant su pernai sausiu, “Švyturio Ekstra” ir “Ekstra Draught” rūšių pardavimai pakilo 52 procentais. Net 60 procentų pakilo “Carlsberg” pardavimai. Silpnojo “Utenos Dlight”, kurio stiprumas tik 2,9 proc., parduota tiek pat, kiek spalio mėnesį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją