Su šiuo produktu „Ragutis“ planuoja užimti 10 proc. šalies energinių gėrimų rinkos.

„Vartotojams siūlome naują produktą, nes pastebime, kad Lietuvoje žmonės vis dažniau renkasi energinius gėrimus. Tai tampa mados, įvaizdžio dalimi. Juk energinis gėrimas asocijuojasi su energingu, šiuolaikišku, atviru naujovėms žmogumi, kokiu šiandien norima būti“, - teigia Dalius Rutkauskas, AB „Ragutis“ prekybos ir marketingo direktorius.

Energinių gėrimų rinka pasaulyje nuolat auga: nuo 2000 m. per penkerius metus ji padidėjo 7 kartus.

Vieno didžiausių šalies lengvųjų alkoholinių gėrimų gamintojų AB „Ragutis“ pardavimai per devynis šių metų mėnesius išaugo beveik 21 proc.

Bendrovė per šį laikotarpį Lietuvoje pardavė 32,486 mln. litrų lengvųjų alkoholinių ir nealkoholinių gėrimų (atitinkamai 2005 m. tuo pačiu laikotarpiu parduota 26,958 mln. litrų). Ypač išaugo sidro ir alkoholinių kokteilių pardavimai. Jie padidėjo 180 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją