Smiltynės perkėlos direktorius Algimantas Žukauskas teigė, kad naujajame kelte padidintas keleivių salonas, geresnė apžvalga iš kapitono tiltelio, daug patobulinimų mašinų skyriuje. Netgi tokia detalė, kad naujojo kelto aparelė nusileis ne per 40 sekundžių, o per 27 sekundes, leis per ilgesnį laiką sutaupyti papildomą reisą.

Naujojo kelto „Baltija“ statyba kainavo 11,636 mln. litų. Tai maždaug 2 mln. litų brangiau nei „Neringos“ statyba toje pačioje Bulgarijos gamykloje. A.Žukauskas teigė, kad kainos skirtumas susidarė ne dėl patobulinimų, bet dėl brangstančio metalo ir darbo jėgos.

Kelte „Baltija“ yra apie 150 sėdimų bei daugiau kaip tūkstantis stovimų vietų, 40 vietų automobiliams. Keltas naujojoje Smiltynės perkėloje pradės plaukioti spalio pabaigoje arba lapkričio pradžioje. Oficialiai iškelti Lietuvos vėliavą laive planuojama apie spalio 20 dieną.

Atsiradus naujajam keltui, žymiai paspartės transporto kėlimas ir neliks eilių.

Per valandą keturi keltai galės atlikti 12 reisų ir perkelti daugiau kaip 400 automobilių.

Jau sukomplektuota naujojo kelto įgula. Faktiškai ją sudarys „Neringos“ įgula. A.Žukauskas teigė, jog, skirtingai nei pradedant plaukioti „Neringai“, dabar jau yra kapitonų, kurie turi šiuos keltus pagal galingumą atitinkančią 4-ą laivavedžių kategoriją. Iš viso suformuotos penkios įgulos, kurios dirbs pasikeisdamos keltuose „Neringa“ ir Baltija“.

Smiltynės perkėla dar turi ir kitą keltą, pavadintę „Baltija“. A.Žukauskas teigė, kad jam jau ieškoma pirkėjo.