Dienraštis "Vakarų ekspresas" penktadienį rašo, kad postūmį svarstymams davė keletas veiksnių: nuolatinis šioje srityje besidarbuojančių užsienio kompanijų domėjimasis bei konkretūs pasiūlymai, be to, modernaus elektrinio tramvajaus idėja įvardyta ir vasaros pradžioje keturių - Klaipėdos, Palangos, Neringos miestų ir Klaipėdos rajono - savivaldybių vadovų pasirašytoje bendradarbiavimo sutartyje "Quattro".

Idėja Klaipėdoje nutiesti greitojo tramvajaus liniją pirmą kartą aiškiai buvo suformuluota dar 2001 metų balandžio 26 dieną miesto Tarybos patvirtintame Klaipėdos miesto plėtros strateginiame plane.

Šiame didelio specialistų kolektyvo parengtame, dešimties metų periodą aprėpiančiame dokumente, išstudijavus ir apibendrinus įvairių interesų grupių nuomones, numatytos pagrindinės uostamiesčio plėtros kryptys, tarp jų - ir transporto srityje.

Viena iš šio plano pozicijų - 2006-2011 metais parengti greitojo tramvajaus galimybių studiją.

Tokią būtinybė įvardijama ir kitame svarbiame dokumente - prieš porą metų Klaipėdos savivaldybės užsakymu Vilniaus Gedimino technikos universiteto specialistų parengtoje visų rūšių miesto transporto vystymo galimybių studijoje. Joje rašoma , kad tramvajaus transporto Klaipėdoje pagrindimo studija galėtų būti atliekama 2007-2009 metais.

Idėja uostamiestyje nutiesti tramvajaus liniją gimė ne tuščioje vietoje. Klaipėda - vienintelis Lietuvos miestas, kuriame tramvajaus išties būta, ir ne vadinamosios "konkės", arklių traukiamos, kaip Kaune, o tikro - elektra varomo.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją