Atvažiavęs nuo Marvelės gatvės ir norėdamas patekti į miesto centrą, pervažiavęs po tiltu, turi sustoti prie pirmojo šviesoforo. Užsidegus žaliam signalui, vos tik pasukus į dešinę, iškart laukia raudonai tuo metu degantis antrasis šviesoforas prie pėsčiųjų perėjos. Šviesoforus skiria vos keliasdešimt metrų, o sukdami į dešinę vairuotojai žvilgčioja į kairę, ar Veiverių plentu neatlekia kitas automobilis. Prie pėsčiųjų perėjos įrengto šviesoforo eismo dalyviai dažnai nepastebi ir kerta perėją degant raudonam šviesoforo signalui.

„Vairuotojai skambina ir mums, – pasakojo Kauno miesto viešosios policijos Eismo priežiūros tarnybos viršininkas Alfonsas Tarasevičius. – Žinome, kad vairuotojai kartais, degant raudonam šviesoforo signalui, pravažiuoja netyčia. Dėl to ir patrulius perspėjom, kad ten žmonių nebaustų.“

Šviesoforą įrengusi bendrovė „Saugus eismas“ visą atsakomybę dėl sumaišties perkelia projektuotojams. „Šviesoforas atsirado prie perėjos, kuri suprojektuota prieš trejus metus. Mes viską darėme pagal projektą. Per trejus metus nemažai kas pasikeitė“, – teisinosi bendrovės direktoriaus pavaduotojas Alvydas Barštys.

Projektuotojai nebuvo numatę, kad tiek daug nuo Marvelės gatvės atvažiuojančių automobilių suks į Centrą. Buvo svarstyta galimybė pakeisti anksčiau parengtą projektą. „Svarstėme įvairiausius variantus. Nusileidus nuo Aleksoto kalno įrengta viešojo transporto stotelė. Čia išlipę žmonės turi kažkur pereiti gatvę, todėl šviesoforą nuspręsta palikti“, – savo argumentus dėstė A.Barštys. Apie šias problemas ne kartą kalbėta policijoje ir savivaldybėje. Iš esmės pakeisti situacijos nepavyks.

„Bandysime trumpinti pėstiesiems skirtą laiką. Blogiausiu atveju padarysim, kad per perėją bus galima eiti tik paspaudus mygtuką“, – šią savaitę sureguliuoti šviesoforą žadėjo A.Barštys.

Dėl praėjusių metų gruodį atidaryto transporto mazgo prie Aleksoto tilto diskusijos kyla ne pirmą kartą.