Arbitražo komisija iš Vaiko teisių kontrolieriaus tarnybos gavo tėvų skundą dėl ledinukų reklamos, kuriame piktintasi, kad vaikams skirtoje reklamoje, kuri rodoma per pertraukas tarp animacinių filmukų, pagrindinis herojus bučiuojasi su mergina.

Jis taip pat teigė, kad nagrinėjant skundą dėl „Švyturio“ alaus reklamoje sugretinimo su kryždirbyste nuspręsta, jog tai nėra „Švyturio“ alaus reklama – UAB „Švyturys - Utenos alus“ buvo televizijos projekto partneris, todėl kaip reklama tai negali būti vertinama.

„Tačiau „Švyturys - Utenos alus“ nusprendė ateityje panašaus pobūdžio projektų neremti, nes, galbūt, daliai visuomenės tai nėra priimtina“, - sakė M.Jovaiša. – „gavome generalinio direktoriaus Rolando Viršilo pasirašytą laišką Arbitražo komisijai“.

Arbitražo komisija taip pat nusprendė, kad "Sampo banko gyvybės draudimo" reklama jokių reklamos etikos normų nepažeidžia.

Arbitražo komisija gali tik paviešinti reklamos etikai nusižengusias reklamas, tačiau kitų drausminių priemonių ji imtis negali.

Arbitražo komisiją sudaro reklamos agentūrų, reklamuotojų, televizijos, spaudos, Vartotojų teisių apsaugos, Konkurencijos tarybos, Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos, Vaikų teisių apsaugos tarnybos atstovai ir psichologas-seksologas.

Arbitražo komisija, posėdžiauja vieną kartą per mėnesį, tačiau priklausomai nuo skundų ji gali rinktis ir dažniau.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją