„Absolut" reklama aiškiai apeliavo į nacionalistinius meksikiečių jausmus primindama jiems, kad iki 1848 metų Meksikai priklausė nemaža dalis tų teritorijų, kurias šiandien valdo turtingoji jų kaimynė. Nors teritoriniai ginčai jau seniai nebeaktualūs santykiuose tarp Meksikos ir JAV, visuomenėje dėl jų vis dar kyla diskusijos. Jautrūs amerikiečiai sureagavo ir šį kartą - internete pasipylė pasipiktinimo kupini laiškai.

Daugelis amerikiečių mano, kad „Absolut" reklama palietė ne tik jautrią buvusių Meksikos teritorijų temą, bet ir nelegalios migracijos problemą. Pasak jų, minėta degtinės reklama neva skatina meksikiečius laikyti JAV pietvakarių valstijas meksikietiškomis žemėmis, todėl formuojama klaidinga nuomonė, kad meksikiečiai turi prigimtinę teisę jose gyventi ir dirbti be jokių vizų ar leidimų.

„Absolut" interneto svetainėje pasirodė skelbimas, kuriame kompanija atsiprašo visų, kuriuos galėjo įžeisti ši reklama. „Tai nebuvo mūsų tikslas. Nenorėjome nieko įžeisti, sukelti teritorinių ginčų ar skatinti nelegalią migraciją. Mes tik priminėme laikus, kuriuos dauguma meksikiečių laiko idealiais", - sakoma kompanijos pranešime. Panašų pranešimą spaudai pateikė ir oficialus „Absolut" atstovas Niujorke Jeffrey Moranas.

Kad ir kokia būtų jos intencija, reklaminė degtinės kampanija iš tiesų palietė daugelio žmonių širdis abiejose sienos pusėse. Minėtas teritorijas amerikiečiai laiko teisėtu pirkiniu po JAV - Meksikos karo 1848 metais. Dauguma meksikiečių yra įsitikinę, kad jų šalis buvo paprasčiausiai apiplėšta.