Anot Konkurencijos tarybos pranešimo spaudai, už Reklamos įstatymo pažeidimą bendrovei skirta 3 tūkst. Lt bauda. Skiriant baudą už Reklamos įstatymo pažeidimą buvo atsižvelgta į tai, jog reklama nebuvo skleista spaudoje, TV ir radijo kanalais, o reklamos teiginys buvo naudotas tik ant butelių etikečių.

Tyrimą Konkurencijos taryba pradėjo Vilniaus m. valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos prašymu. Alus, kurio etiketėse buvo nurodytas minimas teiginys, prekybos įmonėse buvo parduodamas brangiau, nei nurodyta reklamoje.

Tokie bendrovės veiksmai galėjo klaidinti vartotojus skatinant juos pirkti reklamuojamą „Tauro“ alų, nes vartotojai pagrįstai tikėjosi, jog už 2,3 l nurodytos rūšies alaus butelį moka tiek, kiek kainuoja 2 l šio alaus. Vartotojui žinant tikrąją reklamuoto alaus kainą, tikėtina, jog jis galėjo rinktis kito pavadinimo, kitos talpos ir kito gamintojo alų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją