TV3 Komercijos skyriaus vadovas Tomas Bartninkas dienraščiui "Verslo žinios" teigė, kad reklamos įkainiai nuo 2007-ųjų pradžios, palyginti su dabartinėmis kainomis, padidės 7 procentais.

LNK Reklamos skyriaus direktorė Zita Sarakienė taip pat patvirtino, kad reklamos įkainiai didės, tačiau nuo kada ir kiek tiksliai brangs reklama, kol kas negalėjo pasakyti.

"Mes taip pat nuo 2007 metų pradžios, nebūtinai nuo sausio 1 dienos, planuojame didinti įkainius apie 10 proc., tačiau tikslesni duomenys bus skelbiami įvertinus padėtį rinkoje", - sakė Z.Sarakienė.

Bendrovės "Baltic FCB" duomenimis, reklamos įkainiai šalies televizijose šiemet didėjo ne vieną kartą. Nuo 2006 metų pradžios LNK brangino reklamą 12,6 proc., TV3 -10 proc., LTV -10,5 proc., vasarį 5,3 proc. kainas kilstelėjo ir BTV.

Nuo rugsėjo pradžios TV 3 reklamos kainas padidino dar 12,5 proc., o LNK - 14,3 procento.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją