Remiantis žiniasklaidos pranešimais, šis tiek keleivius, tiek krovinius gabensiantis keltas kursuos kartą per savaitę.

Pirmosios kelionės metu, remiantis turimais duomenimis, kelte buvo 40 keleivių.

„Tai Rusijos piliečiai, kurie norėjo grįžti iš Šiaurės Korėjos, ir turistai iš Kinijos“, – sako bendrovės „Investstroytrest“, kuriai priklauso kelto operatorius „RosKor“, generalinio direktoriaus pavaduotojas Michailas Chmelis.

M. Chmelio teigimu, keltas į Šiaurės Korėjos uostą grįš gegužės 19 dieną. Bendrovė tikisi, kad daugumą keleivių sudarys turistai iš Kinijos, kurie vienos kelionės metu galės apsilankyti tiek Rusijoje, tiek Šiaurės Korėjoje.

Iki tol Rusijos ir Šiaurės Korėjos susisiekimas buvo įmanomas tik oro arba geležinkeliu. „Man Gyong Bong“ yra pirmasis toks keleivinis ir krovininis keltas, sujungiantis Šiaurės Korėjos ir Rusijos uostus.

„Nors Rusija susirūpinusi dėl Šiaurės Korėjos valdžios sprendimų ir raketinių bandymų, Pchenjaną Maskva taip pat vertina kaip galios svertą prieš Vakarus, konkrečiai prieš Jungtines Valstijas. Rusija nenori, kad Šiaurės Korėja turėtų branduolinių ginklų, tačiau Maskvos reakcijos būta minimalios, nes Kremlius puikiai supranta – Rusija nėra vienas iš Pchenjano taikinių“, – teigia Maskvoje dirbantis CNN užsienio politikos korespondentas Matthew Chance‘as.