Pirmadienį buvo rastos per Kalėdas į Juodąją jūrą nukritusio lėktuvo Tu-154 nuolaužos, skelbia gazeta.ru.
Rusų karinio lėktuvo katastrofa
© AFP/Scanpix

„Narai apžiūrėjo sonaru aptiktą objektą ir įsitikino, kad tai yra sudužusio lėktuvo korpusas. Šiuo metu nagrinėjami jo iškėlimo variantai“, – sakė agentūros pašnekovas.

Šaltinis nurodė, kad lėktuvo nuolaužos buvo rastos už 1,7 km nuo kranto, 27 metrų gylyje.

„Pagal preliminarius duomenis, lėktuvas smarkiai pažeistas“, – šaltinis sakė „Interfax“.

Jis pridūrė, kad buvo apibrėžta paieškų zona, o lėktuvo radimo vietoje buvo paliktas radijo švyturys.

Pranešama, kad kai kurios aukos buvo rastos su gelbėjimosi liemenėmis.

Sekmadienį iš Sočio išskridęs karinis lėktuvas TU-154, kuriuo skrido 84 keleiviai ir 8 ekipažo nariai (iš viso - 92 žmonės), iš pradžių dingo iš radarų, o paskui sudužo Juodojoje jūroje.

Sekmadienio vakarą pranešta, kad lėktuvo katastrofoje žuvo visi keleiviai ir įgula. Išsigelbėjusių nėra. Tarp keleivių buvo 65 Aleksandrovo ansamblio nariai, turėję koncertuoti Sirijoje, ir 9 žiniasklaidos atstovai iš Rusijos pirmojo televizijos kanalo, NTV ir „Zvezda“ televizijos.

Atmetė teroro akto galimybę

Katastrofą galėjo sukelti piloto klaida arba techninis gedimas, bet ne teroro aktas, pirmadienį pareiškė Rusijos transporto ministras, šalyje, kurioje dėl nelaimės paskelbta gedulo diena.

Pasak Rusijos gynybos ministerijos, nelaimės vietoje jūroje ir prie jos krantų vykstančioje paieškos operacijoje dalyvavo daugiau nei 3 tūkst. gelbėtojų ir 32 laivai. Lėktuvo nuolaužų ir žuvusiųjų buvo ieškoma pasitelkus sraigtasparnius, bepilotes skraidykles ir batiskafus. Operacija nenutrūko per visą naktį – jos teritorija buvo apšviesta stipriais prožektoriais.

Transporto ministras Maksimas Sokolovas pirmadienį interviu televizijai sakė, kad teroro išpuolis nėra viena pagrindinių galimų nelaimės versijų. Pareigūnai nagrinėja galimo techninio gedimo arba piloto klaidos galimybes.

Šią poziciją palaikė Kremliaus atstovas Dmitrijus Peskovas, pirmadienį per spaudos konferenciją pareiškęs, kad „teroro akto versija toli gražu nėra pirmaeilė“.

Kyla įtarimų

Tačiau keletas aviacijos ekspertų atkreipia dėmesį į detales, kurios neleidžia visiškai atmesti teroro išpuolio versijos. Jiems klausimų kelia tai, kodėl laivo įgula nepranešė apie jokį gedimą, o lėktuvo nuolaužos išsibarstė dideliu spinduliu.

„Galimi gedimai...žinoma, negalėjo neleisti įgulai apie juos pranešti“, – sakė buvęs oro dispečeris Vitalijus Andrejevas „RIA Novosti“.

Rusijos federalinė saugumo tarnyba (FSB) nurodė, kad pagrindinės tiriamos katastrofos versijos – „pašalinių daiktų patekimas į variklį, nekokybiški degalai, sukėlę galios sumažėjimą ir variklių gedimą, pilotų klaida, techninis lėktuvo gedimas“.

„Orlaiviu nebuvo gabenama karinės ir dvejopos paskirties krovinių, pirotechnikos priemonių“, – pridūrė FSB.

Iki pirmadienio ryto gelbėtojams pavyko ištraukti 11 žuvusiųjų kūnų ir atskirų palaikų dalių. Palaikai buvo nuskraidinti į Maskvą, kur juos ketinama atpažinti.

Pirmadienį prie Sočio Adlerio oro uosto improvizuotame memoriale žmonės degė žvakutes ir dėjo gėles prie pakylos, ant kurios buvo sudėtos kai kurių žuvusiųjų nuotraukomis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Neseniai po rekonstrukcijos atidarytoje „Maximoje“ – sujudimas: evakuojami pirkėjai (97)

Vilniuje vos prieš dešimt dienų po keturis mėnesius trukusio atnaujinimo atidarytoje Mindaugo g....

Artėja visiškas Saulės užtemimas: kaip į tai reaguos gyvybė Žemėje (25)

Veikiausiai girdėjote, kad rugpjūčio 21 dieną įvyks Saulės užtemimas. Tūkstančiai žmonių...

Vilniaus oro uosto tako remontas – tik pradžia

Laiku baigtas Vilniaus oro uosto tako remontas buvo tik pradžia – per artimiausius kelerius metus...

Lietuva apsisprendė – pažadas NATO bus įgyvendintas, bet džiaugsmą lydi nerimo signalai (1000)

Kitąmet Lietuva pirmą sykį per pastaruosius du dešimtmečius gynybai skirs 2 proc. BVP –...

Šešis ne savo vaikus auginanti moteris: dabar apsisukti ir išeiti negaliu (5)

Pasibeldus į vieno iš „ SOS vaikų kaimo “ namelio duris, pirmasis mane lojimu pasitinka prie...

R. Valatka. Pagonišką nuotykių ilgesį aitrina nedegantys kumečių laiškai iš praeities (298)

Aksominis sezonas. Turėjo baigtis su Žoline. Bet nesibaigė. Užplūdusi šiluma ir akivaizdžiai...

Ar žinote, kuo gali baigtis per trumpos atostogos?

Sakoma, dar­­bas iš bež­džio­nės pa­da­rė žmo­gų. O ką dar­bas be po­il­sio...

Nematyta Anykščių pusė: daug netikėtų atradimų – vos per vieną dieną (31)

Anykščiai – miestas siurprizas. Tarp ežerų ir miškų įsikūręs nedidelis miestelis jau nuo...

Vėžio pacientams viena klaida mirties riziką padidina net 2,5 karto (21)

Vėžys – sunki liga, kuriai įveikti reikia daug jėgų ir stiprybės. Chemoterapija , kurią...

6 stiliaus patarimai moterims su didele krūtine (7)

Bičiulės su mažesne krūtine kas kartą varto akis, kai skundžiatės savo apvaliomis formomis? Jos...