„Liuksemburgas taps pirmąja pasaulio šalimi, kurioje bus galima spontaniškai ar planuotai naudotis viešuoju transportu ir visur įlipti bei išlipti nesukant galvos dėl to, kokį bilietą geriausiai įsigyti, - kalbėjo vyriausybės vadovas. - (...) Tai labai prisidės prie Liuksemburgo įvaizdžio ir patrauklumo“.

Nemokamas viešasis transportas yra dalis politinių pastangų spręsti 600 000 gyventojų turinčio šalies transporto problemas. Kasdien į Liuksemburgą dirbti vyksta ir apie 200 000 žmonių iš Vokietijos, Prancūzijos bei Belgijos.

Iki 2035-ųjų siekiančio mobilumo plano tikslas, pasak X. Bettelio, yra pagerinti viešojo transporto paslaugas ir punktualumą ir kad, pavyzdžiui, netoli pasienio būtų išplėsta automobilių parkavimo vietų pasiūla.

Jau dabar viešojo transporto bilietai Liuksemburge kainuoja labai nedaug, maždaug 90 proc. jų kainos finansuoja valstybė. Jaunimas iki 20 metų ir studentai jau dabar važinėja nemokamai. Vienas bilietas kainuoja du eurus, jis galioja dvi valandas visoje šalyje.