Apie 150 “Air France” darbuotojų pakeldami rankas virš galvų atidavė pagarbą lėktuvo pilotui, kuris į Paryžių atvyko be keleivių ir sustojo priešais kompanijos biurą, įsikūrusį Šarlio de Golio aerouoste.

Pilotas atsidėkodamas taip pat pamojavo kolegoms. Lėktuvas į sustojimo vietą buvo palydėtas griausmingais aplodismentais.

Šis lėktuvas, turėjęs atskristi į Paryžių netrukus po kito “Concorde” avarijos liepos 25d., buvo užlaikytas Niujorko Kenedžio oro uoste saugumo sumetimais.

Bet visgi tai buvo galbūt paskutinis šio lėktuvo skrydis. Vis dar neaiški buvusio Prancūzijos pasididžiavimo ateitis, nors Prancūzijos susisiekimo ministras Jean-Claudas Gayssotas teigė esąs tvirtai įsitikinęs, kad lėktuvas dar skraidins keleivius.

Bet “Concorde” galės skraidyti tik tuomet, kai bus imtasi atitinkamų atnaujinimų ir saugumo priemonių.

Ekspertų, tyrusių liepos mėnesį įvykusios katastrofos priežastis, manymu, nelaimė įvyko dėl metalo drožlės pakilimo take. Ji sudraskė vieną iš lėktuvo padangų, o sprogusios padangos guma galėjo prakiurdyti lėktuvo degalų baką.

Greičiausiai metalo drožlė pakilimo take atsirado iš “Continental Airlines” avialinijoms priklausančio DC-10 lėktuvo, kuris pakilo 4 minutėmis anksčiau, nei sudužęs “Concorde”.