Išlaidauti linkę rusai, be jokios abejonės, pastaruosius keletą ekonominio nuosmukio metų tapo išsigelbėjimu Italijos turizmo sektoriui, tačiau jie dažnai elgiasi akiplėšiškai, šiurkščiai ir nemandagiai, rašo „The Telegraph“.

Rusijos pamėgtame Italijos Toskanos regione įsikūrusių viešbučių savininkas paruošė reklaminį filmuką, norėdamas pamokyti turtinguosius iš Rusijos atvykstančius poilsiautojus Italijoje įprastų etiketo normų.

Salvatore Madonna – prabangių viešbučių pasiturintiesiems skirtame Forte dei Marmi kurorte Toskanoje savininkas. Jam priklausančių viešbučių valgiaraščiuose patiekalų pavadinimai surašyti rusiškomis raidėmis, o aplink – daugybė gerai žinomų prekinių ženklų parduotuvių. Šis kurortas kartais netgi vadinamas „Maskva prie jūros“.

Trijų minučių trukmės vaizdo įraše atvykstantiems rusams patariama daugiau šypsotis, dažniau dėkoti ir būti mandagesniems bendraujant su padavėjais ir viešbučių darbuotojais.

Vaizdo įraše pasakojama, kad kapučino kava po pietų – tai neatleistina klaida; Italijoje kava su pieno puta geriama tik rytais.

Po pietų italai mieliau renkasi puodelį espreso kavos.

Taip pat nederėtų gerti raudono vyno su žuvies ar jūros gėrybių patiekalais – prie šių patiekalų tinkamas gerti yra baltas vynas. Pinigų nelinkę taupyti rusai taip pat įspėjami, kad rinktis patį brangiausią vyną yra vulgaru.

Reklaminiame filmuke, kurį ketinama rodyti per Rusijos televizijos kanalus ir platinti Rusijos socialiniuose tinkluose, nusifilmavo Italijoje gyvenantis modelis iš Rusijos Liudmila Radcenko.

„Pirmoji taisyklė būtų tokia: kai atvykstate į viešbutį, būtinai pasisveikinkite, nusišypsokite ir žvelkite žmogui į akis“, - pasakojo ji.

„Rusijoje mes galbūt nesame pratę taip elgtis“, - tęsė ji.

Netgi mėgstantiems išskirtinumą italams blizgius bikinius ir maudymosi kostiumėlius dėvinčios rusės kelia nemalonius jausmus.

„Aukštakulnius ir mažai ką pridengiančius bikinius mėgstančios dėvėti rusės turėtų to vengti“, - savo pasakojimą tęsė modelis.

„Kai išvykstate iš viešbučio, būkite malonūs ir bendraujantys, išreikškite savo dėkingumą dėl suteiktų paslaugų, šypsokitės ir nepamirškite padėkoti“, - savo tėvynainiams negailėjo patarimų L. Radcenko.

Prabangių viešbučių tinklo „Soft Living Places“ savininkas S. Madonna išreiškė viltį, kad šis trumpas filmukas padės turistams iš Rusijos sėkmingiau integruotis Italijoje.

Anot S. Madonnos, neišauklėtų rusų pamokymas, kaip derėtų elgtis, neturėtų būti vertinamas kaip italų arogancijos proveržis: į tai turėtų būti žvelgiama kaip į turistų pamokymą, kaip derėtų kultūringiau elgtis.

„Kai prašoma patiekti viską vienu metu, žmonės, kurie tiek daug laiko ir dėmesio skiria maisto paruošimui, jaučiasi įžeisti. Rusai taip elgiasi labai dažnai“, - patikino S. Madonna.

„Tačiau mes neteikiame jiems instrukcijų, o tiesiog supažindiname su kai kuriais italų gyvenimo būdo ypatumais“, - sakė jis.