Šią informaciją naktį iš birželio 1 į 2 d. pranešė prancūzų žiniasklaida – laikraštis „Parisien“ ir televizijos kanalas „France 3". Tarp per šią katastrofą žuvusių asmenų buvo ir 15 Prancūzijos piliečių.

Prieš tragediją egiptiečių lėktuvas įvykdė šešis skrydžius tarp Eritrėjos sostinės Asmaros, Kairo, Tuniso ir Paryžiaus. „Šių skrydžių metu gegužės 18-19 d. informavimo sistemos neilgai trukus po pakilimo į orą iš trijų oro uostų, kuriuose leidosi šis lėktuvas, siuntė signalus dėl lėktuvo gedimų. Kiekvieną kartą po šių signalų lėktuvui nusileidus ant žemės buvo atliekamas techninis patikrinimas, rodęs neigiamą rezultatą, todėl orlaivis ir vėl gaudavo leidimą pakilti ir tęsti savo maršrutą virš Viduržemio jūros“, - šaltinius cituoja naujienų agentūra ITAR-TASS.

Leidinys „Parisien“ tikslina, kad lėktuvui kylant iš Eritrėjos sostinės oro uosto ir pakilimo iš Tuniso ir Egipto metu buvo užfiksuotos tam tikros anomalijos. Šiuos signalus į žemę perdavė automatinė lėktuvo sistemų būklės stebėjimo sistema ACARS. Anksčiau žiniasklaidoje publikuota paskutinių jutiklių pranešimų iššifruota medžiaga. Pranešama, kad buvo užfiksuota informacija apie dūmus viename iš lėktuvo tualetų ir avionikos sistemose. Birželio 1 d. Prancūzijos aviacijos tyrimų biuras (BEA) patvirtino, kad Prancūzijos karinio jūrų laivyno laivo Viduržemio jūroje užfiksuoto signalo šaltinis – sudužusio „EgyptAir“ oro linijų lėktuvo „juodoji dėžė“.

Ankstyvą gegužės 19 d. rytą iš Paryžiaus į Kairą virš Viduržemio jūros skridęs oro linijų „Egyptair“ lėktuvas A320 staiga ėmė žemėti, o po kelių staigių manevrų nukrito į vandenį. Lėktuve buvo 66 žmonės: 56 keleiviai, tarp kurių 3 vaikai, ir 10 ekipažo narių. Skrydžių bendrovės pateiktuose sąrašuose – 12 valstybių piliečiai, tačiau daugiausia lėktuve buvo egiptiečių ir prancūzų.