Nukentėjusysis šeštadienį turėjo skristi iš Nicos į Lutono oro uostą. Skrydis buvo atidėtas net 11 valandų. „EasyJet“ tvirtina, kad skandalą sukėlęs oro uosto darbuotojas nedirba minėtoje skrydžių bendrovėje.

„Labai nemaloni situacija. Tiesiog negaliu patikėti, kad žmonės gali taip elgtis“, – teigia incidentą mačiusi 49 metų keleivė Arabella Arkwright.

Ji CNN pasakojusi, kad jos vyras smurtautoją sutramdė ir prižiūrėjo, kol atvyko policijos pareigūnai. Vyras su kūdikiu taip pat sulaukė pagalbos, į lėktuvą jis buvo įsodintas prieš pat jam pakylant. Moteris teigia, kad ant jo veido buvo matyti smūgio žymė.

„Kilo rimtų bėdų su bendrovės „Samsic“, kurią samdome, darbuotoju“, – CNN sakė Nicos oro uosto vadovas Jeanas Francois Guitardas.

Jo teigimu, nukentėjęs keleivis „Samsic“ darbuotojui pasiskundė dėl atidėto „EasyJet“ skrydžio. Nerasdamas atsakymo į keleivio klausimus, darbuotojas netikėtai jam trenkė.

J. F. Guitardo teigimu, oro uostas kreipėsi į „Samsic“, kur sužinojo, kad smurtavęs darbuotojas šiuo metu nuo pareigų nušalintas. „Akivaizdu, kad jis pasielgė netinkamai. Atsiprašome nukentėjusio keleivio. Personalas jokiais būdais negali veltis į tokius konfliktus su keleiviais“, – tikisi J. F. Guitardas.

„EasyJet“ labai papiktino ši situacija, tačiau galime patvirtinti, kad nuotraukoje esantis asmuo nėra „EasyJet“ darbuotojas“, – teigiama skrydžių bendrovės pareiškime. Jame atsiprašoma ir dėl atidėto skrydžio ir paaiškinama, kad taip nutiko kilus techninių bėdų.

Šis incidentas sukėlė tikrą audrą socialiniuose tinkluose – britai gynė savo nukentėjusį tautietį, smerkė prancūzą oro uosto darbuotoją ir aviakompaniją „EasyJet“.