Traukinio avarija netoli Kauno praėjusią savaitę įvyko ne dėl kelininkų kaltės, konstatuota avariją tyrusios geležinkelio specialistų komisijos posėdyje. Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" Kauno infrastruktūros filialo viršininkas Česlovas Dapkus posėdyje atmetė net teorinę galimybę, kad liepos 6-ąją avarija įvyko dėl kelininkų kaltės, vykdant kelio remonto darbus.
Kaip informavo bendrovė "Lietuvos geležinkeliai", Č.Dapkus kelio būklę šiame ruože įvertino kaip saugią eismui, leistinas greitis avarijos vietoje buvo 80 kilometrų per valandą, o traukinys važiavo 50 kilometrų per valandą greičiu.

Eismo saugumo tarnybos viršininkas Petras Skripskis informavo, kad kelio darbai įvykio vietoje buvo baigti ir eismas ruože atnaujintas jau liepos 7 dieną.

Negalutiniais duomenimis bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" patyrė apie 30 tūkst. litų nuostolių (apžiūrėjus tik išorinę riedmenų būklę).

Tarp keleivių, važiavusių traukiniu, sužeistųjų nebuvo, priekaištų ar pretenzijų dėl evakuacijos eigos taip pat nesulaukta.

Ankstyvą praėjusio penktadienio rytą Kauno rajone šalia Palemono geležinkelio stoties nuo išardytų bėgių nuvažiavo paskutinis keleivinio traukinio Ryga-Vilnius vagonas, tačiau žmonės nenukentėjo.

Vienoje geležinkelio bėgių pusėje buvo išsukta apie 30 varžtų. Bėgių varžtus galima išsukti tik turint specialius įrankius ir nemažai fizinės jėgos.

Teisėsaugininkai iškėlė baudžiamąją bylą dėl tyčinio geležinkelio sugadinimo. Už tai numatyta iki 10 metų laisvės atėmimo bausmė.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Sąmokslo teorijų karalienė: kas slypi už kalbų apie slapta pasaulį valdančius žmones (48)

Mito apie iliuminatus atsiradimo istorija atskleidžia, kaip šiandien gimsta melagingos žinios, o...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (126)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (130)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Batelių paieška pajūryje: ar įmanoma rasti nebrangių ir įspūdingų batų? (6)

Kad Palangoje galima atrasti stilingų apdarų, DELFI Stilius jau įsitikino. Todėl šį kartą...

Naktinis reidas Vilniuje: nepilnametis prie vairo ir nuo dėmesio į krūmus sprukęs doras jaunuolis (31)

Naktinis reidas Vilniuje prasidėjo iškart pričiuptais dviem vairuotojo pažymėjimų...

„Sostų karų“ žvaigždė E. Clarke prasitarė apie pasimatymų taisyklę (4)

Garsiųjų „Sostų karų“ aktorė Emilia Clarke nuolat supama gandų. Tačiau nuolat...

Pridarytas klaidas išvardijęs D. Adomaitis pasiūlė priprasti prie tokio L. Lekavičiaus žibėjimo specialiai Krepšinis.lt iš Rygos (216)

Lietuvos krepšininkai galėjo savo kailiu patirti, kokį potencialą turi ši „auksine karta“...

Nematomi žvalgybininkų karai, pinigai ir naujas ginklas – moterys (121)

Mečys Laurinkus – pirmasis Nepriklausomos Lietuvos žvalgybos vadas. Koks šio profesionalo...

Po lietaus dalis sostinės gyventojų liko be elektros (86)

Į DELFI redakciją šeštadienio vakarą kreipėsi vilnietis, kurio teigimu, pusė sostinės...

Priežastys, kodėl apsilankius tualete vargina nemalonūs pojūčiai (21)

Deginimo pojūtis šlapinimosi metu yra vienas nemaloniausių dalykų. Štai kodėl svetainė...