„Mano nuomone, Seimas yra ne autoūkis. Šiandien autoūkyje dirba 70 žmonių, o tai yra nepateisinamai daug, taip grubiai kalbant. Reikia bandyti panaudoti pajėgas, techniką, žmones, turimą techninę bazę, tuos pačius gerus prestižinius automobilius“, - pirmadienį vykusiame susitikime sakė J. Milerius.

Kaip DELFI teigė Transporto skyriaus vedėjas Česlovas Selemonas, šiuo metu Seimo autoūkyje dirba 71 žmogus, iš jų 36 yra vairuotojai (nuo gruodžio vidurio liks 32), o visi kiti – autošaltkalviai, mechanikai, suvirintojai bei kitas aptarnaujantis personalas bei administracijos darbuotojai.

Autoūkis valdo virš 70 automobilių, iš kurių 6 yra nauji „Mercedes-Benz“ lengvieji automobiliai bei 4 mikroautobusai. Jie buvo nupirkti Europos saugumo ir bendradarbiavimo organizacijos Parlamentinės Asamblėjos renginiams, kurie vyko Vilniuje šią vasarą.

Pasak Č. Selemono, autoūkyje dar yra ir 2001-2003 m. automobilių, užsiliko ir keletas senųjų 1994 m. gamybos „VW Golf".

„Iki šiol visada gynėmės, sakėme, kad mums labai jų reikia. Seimas tiek renginių nedaro, kad reiktų tiek jiems aptarnauti. Bet yra geros iniciatyvos (dar prieš mano atėjimą) tiek iš Seimo narių, tiek iš Vyriausybės ir Prezidentūros, generuojamos idėjos panaudoti bazę ir kitoms valstybės institucijoms“, - pirmadienį susitikime su pavaldiniais kalbėjo J. Milerius.

Pasak jo, Transporto skyriaus vedėjas Č. Selemonas jį informavo, kad su URM jau diskutuojama, kad ši galėtų automobilius nuomotis.

Kad Lietuvai pernelyg didelė prabanga kiekvienoje institucijoje turėti po autoūkį, pripažino ir Seimo pirmininkė Irena Degutienė. Tuo metu Seimo pirmininkės pavaduotoja Virginija Baltraitienė sakė, jog diskutuojant su kitų institucijų kancleriais dėl autoūkių likimo, būtų laikomasi nuostatos, kad Seimo autoūkis nemažėtų nei darbuotojų, nei automobilių skaičiumi.

„Tai nereiškia, kad vieną dieną bus pasakyta, kad pusę darbuotojų atleidžiam, pusę mašinų parduodam. Iš tikrųjų reikia realiai vertinti. Jeigu bus bendras autoūkis, tai reiškia mūsų turėtų ne mažėti, o bent jau išlikti tokioje sudėtyje, kuri yra dabar. Aš nešneku apie kiekvieną žmogų atskirai, bet skaičiumi mašinų (na, gal keisis mašinos, keisis darbuotojai), bet turėtų išlikti toks, koks yra. Bet jeigu liks tik mūsų, kadangi Seimo nariai nuomojasi mašinas, manau, jie turėtų kuo mažiau naudotis tarnybiniu transportu“, - sakė V. Baltraitienė.