Tuo metu Ūkio ministras Evaldas Gustas tokiu pačiu maršrutu keliavo brangiau, praneša INFO TV laida „Info diena“.
Atgal ministras taip pat grįš „Wizzair“ pigių oro linijų lėktuvu, su prezidente ir užsienio reikalų ministru. Lino Linkevičiaus atstovas sako, kad už ministro bilietus pirmyn ir atgal sumokėti 682 eurai.
Kiti ministrai „Info TV“ prisipažino, kad į komandiruotes skristi pigiomis oro linijomis vengia. „Aš tiksliai atsakyti, ar vykau į komandiruotę pigiomis avialinijomis, negalėčiau. Tik galiu patvirtinti, kad biznio klasės paslaugomis nesinaudojau, išskyrus du atvejus, kai apmokėjo organizatoriai. Skrendu taip, kaip būna nupirkti bilietai“, - sakė sveikatos apsaugos ministrė Rimantė Šalaševičiūtė.
Pigiai komandiruočių tikslą pasiekę yra energetikos ministras Rokas Masiulis ir žemės ūkio ministrė Virginija Baltraitienė. Ji „INFO dienai“ sakė visada atsižvelgianti, ar reisas tiesioginis.
Pigiu skrydžiu prezidentė prieš dvejus metus vyko į Margaret Thatcher laidotuves Londone. Tuomet buvo akcentuojama, kad prezidentė tiesiog taupo valstybės lėšas. Tokį prezidentės žingsnį kritikavo premjeras Algirdas Butkevičius.
Tuomet jis sakė, kad toks sprendimas nėra normalus ir atnaujino diskusijas apie galimybę įsigyti lėktuvą, kuriuo vizitų į užsienį galėtų skraidyti valdžios atstovai. Anot susisiekimo ministro Rimanto Sinkevičiaus, kai kurias šalis brangiau mokėti už skrydžius įpareigoja nacionalinis vežėjas.
„Tos šalys, kurios turi nacionalinį vežėją, kartais savo valdininkams liepia skrist biznio klase, kad paremtų savo vežėją, kadangi mes neturim savo vežėjo, tai skrendam pigiausiu variantu“, - „INFO dienai“ sakė R. Sinkevičius.
Prieš dešimtmetį Vyriausybė suderino norą skraidyti vyriausybiniu lėktuvu su būtinybe karinėms oro pajėgoms turėti orlaivį kroviniams bei kariams gabenti. Už 75 milijonus eurų anuomet buvo įsigyti trys „Spartan“ lėktuvai. Į juos yra montuojama kapsulė, kuri yra aukštiems pareigūnams skirtas salonas. Paskaičiuota, kad bendras valdžios delegacijos skrydžių poreikis per metus yra 200 valandų. Įsigyto lėktuvo išlaikymas atsipirktų, jei ore būtų bent 500 valandų per metus.