Neringos meras S. Mikelis baiminasi, kad dėl didelių persikėlimo kainų sumažės atvykstančių į Neringos kurortą turistų ir poilsiautojų.
Neringos vadovas teigia, kad miestui, apsuptam vandens, keltas yra vienintelė susisiekimo su žemynu transporto priemonė, ir keltas faktiškai atlieka tilto funkcijas, o visoje Lietuvoje judėjimas tiltu nėra apmokestintas.
S. Mikelio rašte teigiama, kad dėl papildomų išlaidų keltui ir sugaišto laiko eilėse, Neringos įstaigoms bei miestą aptarnaujančioms įmonėms sudaromos nevienodos konkurencijos sąlygos.
Neringos meras pastebi, kad bendrovė "Smiltynės perkėla", būdama monopolistė, neatsižvelgia į Neringos gyventojų nepatogumus ir, didindama kainas, siekia didinti pelną.
Pernai bendrovė "Smiltynės perkėla" dirbo pelningai, ir, S. Mikelio teigimu, tam įtakos turėjo gausiai turistų lankoma Neringa. Todėl, mero manymu, keltas pirmiausia turi tarnauti Neringai ir jos gyventojams.
Rašte šalies valdžiai Neringos meras pažymi, kad didėjančios keltų kainos Neringoje iššauks prekių, statybos darbų bei aptarnavimo paslaugų brangimą, gyventojai neteks darbo, sumažės atlyginimai, būtų sužlugdytos smulkios įmonės, Neringoje dirbančios tik per vasaros sezoną.
Neringos meras reikalauja, kad persikėlimas keltu Neringos gyventojams ir įmonėms būtų nemokamas.
Jis taip pat reikalauja panaikinti apmokėjimo už persikėlimo keltu tvarką, kai reikalaujama iš karto mokėti už persikėlimą atgal, nedidinti persikėlimo keltu bazinių ir neįvesti sezono kainų, suderinti persikėlimo keltu kainas su Konkurencijos taryba bei spręsti keltų infrastruktūros gerinimo problemą.