Rugsėjo 19-ąją Baltijos šalių oro erdvę saugantys NATO naikintuvai atpažino ir palydėjo tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį skridusius Rusijos orlaivius "IL-18" ir "AN-12". Orlaiviai skrido pagal iš anksto pateiktus skrydžio planus, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė, bet skrido neįjungę atsakiklių.

Rugsėjo 20-ąją NATO naikintuvai atpažino ir palydėjo tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį skridusį orlaivį "AN-26". Orlaivis skrido pagal skrydžio planą, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė, bet skrido be įjungto atsakiklio.

Rugsėjo 22-ąją NATO naikintuvai palydėjo tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį skridusius orlaivius "AN-12" ir "AN-26". Orlaiviai skrido pagal pateiktus skrydžio planus, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė, bet skrido neįjungę atsakiklių.

Tą pačią dieną NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai atpažino ir palydėjo tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį skridusį orlaivį "AN-72". Orlaivis skrido pagal skrydžio planą, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė, skrido su įjungtu atsakikliu.

Rugsėjo 23-ąją NATO naikintuvai atpažino ir palydėjo tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį skridusį orlaivį "IL-18". Orlaivis skrido pagal skrydžio planą, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė, bet skrido be įjungto atsakiklio.