Taikos pr. gyvenantis Stasys piktinosi, jog dėl prasto paštininkų darbo galėjo patirti nemenkų nuostolių. Pasirodo, jog nepatogumų kilo dėl birželio 27 dieną išsiųsto ir į uostamiestį kitą dieną atkeliavusio paprasto laiško (tą byloja pašto antspaudai).

„Viena Vilniaus bendrovė turėjo paštu atsiųsti man sutartį, o ją pasirašęs privalėjau paštu atgal išsiųsti atgal. Tačiau, kad ir kaip keista, šią siuntą gavau tik liepos 17 dieną. Joje buvo svarbus dokumentas, jį pasirašęs tą pačią dieną išsiunčiau reikiamam adresatui, - pasakojo Stasys ir pridūrė, jog jei iš sutarties autoriaus būtų sulaukęs materialinės pretenzijos dėl uždelsimo, jis būtų buvęs priverstas kreiptis į Klaipėdos pašto skyrių dėl nuostolių atlyginimo. - Kyla klausimas, kodėl ir dėl kokių priežasčių pašto skyrius svarbią pašto siuntą laikė devyniolika dienų, nepateikdamas adresatui?“

Visgi patys paštininkai konkretaus atvejo nepakomentavo. Anot Lietuvos pašto Komunikacijos grupės vadovo Tomo Bašarovo, į gavėjo paštą atkeliavusios pašto siuntos yra pristatomos adresatams tą pačią dieną.

„Paprastoji pašto korespondencija yra pristatoma į adresato gaunamųjų laiškų dėžutę, kurią reguliariai turi tikrinti pats adresatas. Registruotosios pašto siuntos yra įteikiamos gavėjui pasirašytinai, o pagal registracijos numerį galima patikrinti jos pristatymo eigą. Šiuo atveju kliento siunta buvo neregistruota, todėl neturime galimybių tiksliai pasakyti, kada adresatas priėmė siuntą„, - teisinosi pašto atstovas.

Esą paštuose apskritai saugomos tik gavėjams neįteiktos registruotosios pašto siuntos, o paprastoji pašto korespondencija nėra laikoma paštuose - ji iškart pristatoma į gaunamųjų laiškų dėžutes.

„Svarbią informaciją ar dokumentus rekomenduojame siųsti registruotu paštu, nes tuomet užtikrinamas pasirašytinas pašto korespondencijos įteikimas gavėjui, be to, klientas turi galimybę stebėti siuntos judėjimo kelią„, - brangesnėmis pašto paslaugomis siūlė naudotis T. Bašarovas.