Specialistai taip pat atkreipia dėmesį, kad rinkimų laimėtojai turėjo didelį pranašumą, nes jų kampanija buvo paprasta ir lengvai suprantama.

Ryšių su visuomene specialistas Liutauras Ulevičius, kalbėdamas apie politikų komunikaciją rinkimų laikotarpiu, pažymi, kad dalis politikų (ypač Liberalų sąjūdis ir konservatoriai) daugiau dėmesio skyrė komunikacijai „Facebook“ tinkle, kiti labai intensyviai investavo į gyvus susitikimus, renginius (čia išsiskyrė Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga).

Pasak L. Ulevičiaus, stiprus rinkimus laimėjusių „valstiečių“ konkurencinis pranašumas – tai, kad buvo susikoncentruota į vieną labai aiškų aspektą – antialkoholinę kampaniją.

„Šitas [argumentas – LRT.lt] patraukė daugelį rinkėjų. Jis yra suprantamas, paprastas“, – sako specialistas.

Pasak L. Ulevičiaus, šiemet tradicinės priemonės, tokios kaip plakatai, reklamos televizijoje ar spaudoje, nebuvo tokios svarbios, o tie, kas jas pasitelkė, daug naudos nepešė. Anot jo, „darbiečių“ bandymas apeliuoti į rinkėjus vaizdo klipu pabėgėlių tema „nepasiteisino visiškai“.