Klipe per dviejų jaunuolių meilės istoriją atskleidžiamos gražiausios laikinosios sostinės vietos. Vis dėlto didžiausias dėmesys skiriamas būtent meilės istorijai.

„Mintis buvo parodyti ne gražius vaizdus, o parodyti Kauną per istoriją. Daug žiūrėjau užsienietiškų variantų. Kas kabina – tai istorija. Pagrindinė mano idėja – per meilės istoriją įdomiausią ir gražiausią pristatyti miestą“, - sako KKS direktorius Mantvidas Žalėnas.

KKS vadovas neslepia, kad į Kauną turistus siekiama vilioti gražiomis merginomis.

„Aš turiu draugą, kuris nuomoja butus užsieniečiams. Kai aš su jais bendrauju, tai jie atvaro ir sako: kokios čia gražios panos. Būkim biedni bet teisingi – į Kauną atvažiuoja ne pilies pasižiūrėti, bet atvažiuoja pažiūrėti gražių panų. Visada galvoji apie klipo tikslą. Tai tikslas ir yra – važiuoja į miestą pažiūrėti gražių žmonių. Žiūrėdami tokį filmuką matys gražias panas ir tikės, kad jos yra čia“, - dėsto M. Žalėnas.

Per klipo premjerą dėmesį patraukė ir ne itin profesionalūs aspektai. Vienas iš jų – klipo herojai po Kauno pėsčiųjų zonas važinėja „Mercedes – Benz“ kabrioletu.

„Banalus „Mercedesas“ pasirinktas todėl, kad tiesiog toks buvo režisieriaus sprendimas. Iš pradžių sprendimas buvo toks, kad jie važinėja dviračiais, bet dėl techninių dalykų, kad gražiai nufilmuoti kadrus buvo pasirinktas automobilis. Asmeniškai man „Mercedesas“ irgi kliūna“, - neslepia M. Žalėnas.

„Man užkliuvo, kad nėra akcentuojama, kad Kaunas – studentų miestas. Gal reikėjo bibliotekoje pafilmuoti – vis dėlto Kaune mokosi apie 40 tūkst. studentų. Yra ką tobulinti, tačiau tai tik – pradžių pradžia. Gerai, kad yra pradžia“, - DELFI teigė Kauno meras Andrius Kupčinskas.

Kauno savivaldybė klipo kūrimui skyrė 6 tūkst. Lt. Taip pat prie klipo kūrimo prisidėjo ir privatūs rėmėjai – kiek konkrečiai, neatskleidžiama.