Konkursus vežti keleivius maršrutiniais taksi laimėjusi uždaroji akcinė bendrovė „Kautra“, motyvuodama tuo, kad dabar kauniečius vežioja nuostolingai, nori branginti keliones mikroautobusais nuo 0,9 iki 1 euro. Bendrovė taip pat rengiasi prisijungti prie elektroninio bilieto sistemos ir sudaryti galimybes keleiviams per pusvalandį nemokamai persėsti iš vieno maršrutinio taksi į kitą.

Branginti bilietus prašo ir „Kauno autobusai“, kurie pastebi, kad net 30 procentų visų keleivių perka autobusų ir troleibusų bilietus iš vairuotojo. Todėl norima pakelti šių bilietų kainas nuo 0,7 iki 0,8 euro.

„Šiais metais net 57 procentai visų vienkartinių bilietų įsigyjami transporto priemonėse. (...) Tai prailgina autobusų ir troleibusų stovėjimą stotelėse, gaišina kitų keleivių ir vairuotojų laiką“, – teigia bendrovė, kuri nurodo, jog dėl to piko metu viešasis transportas ima smarkiai atsilikti nuo tvarkaraščio.

Vienkartinio bilieto, parduodamo kitose platinimo vietose, kaina nesikeis ir išliks 0,58 euro.

Taip pat bus koreguojamos terminuotų bilietų kainos, siekiant pakeisti dabartines vienodas. Esą dabar egzistuoja galimybė parduoti 92 dienų aktyvuojamą terminuotą bilietą su 80 procentų nuolaida vietoj tiek pat kainuojančio 30 dienų aktyvuojamo bilieto su 50 procentų nuolaida.

Šį klausimą kitą savaitę svarstys Kauno miesto savivaldybės taryba.