Šios aplinkybės paaiškėjo Vidaus reikalų ministerijai atlikus tarnybinį patikrinimą.

Kaip DELFI pranešė FNTT atstovė spaudai Rūta Andriuškaitė, ketvirtadienį FNTT direktorius Kęstutis Jucevičius atleido R. Karčiauskaitę iš Administravimo valdybos Teisės ir personalo skyriaus viršininko pareigų, be to, ketinama informuoti Kelių policiją, kad jai pateikti duomenys apie V. Grendelio vairuotą automobilį buvo klaidingi.

„Gegužės 24 d. FNTT direktoriaus K. Jucevičiaus įsakymu, vadovaujantis Vidaus tarnybos statutu, R.K. atleista iš FNTT prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos Administravimo valdybos Teisės ir personalo skyriaus viršininko pareigų už pareigūno vardo pažeminimą. Griežčiausia tarnybinė nuobauda, tai yra atleidimas iš vidaus tarnybos už pareigūno vardo pažeminimą, pritaikyta gavus Vidaus reikalų ministerijos atlikto tarnybinio patikrinimo išvadas“ - pranešė FNTT atstovė spaudai.

Policija tyrimą nutraukė

Kelių policija į FNTT kreipėsi pernai rugsėjį bei paprašė nurodyti, kas praėjusių metų gegužės 31 d. vairavo tarnybinį automobilį „Toyota Avensis“, kurios valstybinis numeris EEE 087.

Policija nurodo, kad minimą dieną apie 9.17 val. šis automobilis kelyje A14 Vilnius-Utena praskriejo 94,6 km/h greičiu, nors toje vietoje leistinas tik 70 km/h greitis.

Tačiau tuometinė FNTT Administravimo valdybos viršininkė R. Karčiauskaitė policijai atsakė, kad pasiskolintą automobilį „Toyota Avensis“ vairavęs V. Grendelis skubiai vykdė jam pavestą operatyvinę užduotį.

„Gavusi šiuos tikrovės neatitinkančius duomenimis, Vilniaus AVPK Kelių policijos valdyba priėmė nutarimą nutraukti administracinio teisės pažeidimo bylos teiseną, o V.G. išvengė administracinės atsakomybės“, - teigiama FNTT atsakyme DELFI.

Išaiškėjo, kas „dengė“ V.Grendelį

Tačiau yla iš maišo išlindo per tarnybinį patikrinimą. Tarnybinis patikrinimas pradėtas po publikacijų žiniasklaidoje, kad V. Grendelis galėjo pažeisti Kelių eismo taisykles, tačiau ši informacija esą buvo nuslėpta.

Tiesa, tarnybinis patikrinimas anksčiau buvo pradėtas ir V. Grendelio atžvilgiu, nes FNTT buvo gavusi anoniminį skundą. Patikrinimas buvo nesėkmingas ir baigtas šių metų vasario 10 d. Jo metu nebuvo surinkta jokių įrodymų, kurie būtų patvirtinę V. Grendelio kaltę.

Vėliau po publikacijų apie pažeidimo nuslėpimą pradėtas kitas tarnybinis patikrinimas, kurio metu išaiškėjo, kas „dengė“ V. Grendelį.

„Tarnybinio patikrinimo metu nustatytos faktinės aplinkybės, kad tuo metu Administravimo valdybos viršininko pareigas ėjusi R.K., užuot padėjusi išaiškinti teisės pažeidimą, dėl kurio FNTT buvo atliekamas tarnybinis patikrinimas, siekiant išsiaiškinti Vilniaus apygardos valdybos viršininko V.G. tarnybinių automobilių naudojimo teisėtumą, pasinaudodama tarnybine padėtimi sudarė tam kliūtis, pateikdama kelių policijai tikrovės neatitinkančius duomenis“, - teigiama FNTT atsakyme DELFI.

Patikrinimo metu buvo išsiaiškinta, kad Teisės ir personalo skyriaus viršininkė R. Karčiauskaitė, tuo metu laikinai vadovavusi Administravimo valdybai, žinojo, kad V. Grendelis skolintu automobiliu pernai gegužę viršijo leistiną greitį, tačiau policijai pamelavo, jog V. Grendelis skubiai vykdė jam pavestą operatyvinę užduotį.

Kaip DELFI teigė FNTT atstovė spaudai R. Andriuškaitė, išsiaiškinus visą situaciją FNTT ketina kreiptis į Kelių policiją ir pateikti tikrus duomenis, kas vairavo „Toyota Avensis“ ir pažeidė Kelių eismo taisykles.