„Vykstame į „Coldplay“ koncertą Varšuvoje. Autobusas talpina 46 žmonės, o bilietų parduoda 60. Kaune už borto likome aštuoniese“, – toks laiškas DELFI redakciją pasiekė dar sekmadienį.

Kad netilps į autobusą, sužinojo tik 5 min. prieš kelionę

E. Rozenbergaitė tuomet pasakojo, kad faktą, kad į autobusą visi turintys bilietus netilps, dalis žmonių sužinojo tik 8:35 val., kai pajudėti jie turėjo jau 8:40 val.

„9:32 val. paskambino vadybininkė ir pasakė, kad surado autobusiuką, kuris išvyks už 2 valandų. Tai realus išvažiavimas būtų apie 12 val., važiuoti 7 valandas. Supratome, kad rizikuojame nespėti į koncertą, nes durys atidaromos 16:45 val., prieš tai reikia nusivežti daiktus į butą, kadangi nusprendėme likti nakvoti. Galiausiai netilpome 8 žmonės, nusprendėme važiuoti 2 automobiliais“, – aiškino pašnekovė.

Ji sakė kelionės bilietus pirkusi iš anksto, autobusų stotyje. Tiesa, tarp likusių už autobuso durų buvo ir tokių, kurie juos įsigijo internetu.

Tilpo tik pirmieji stovėję eilėje

Pirmadienį susisiekus su E. Rozenbergaite, ji patikslino, kad vairuotojai tą rytą su savimi turėjo sąrašą žmonių, kuriame buvo matyti, kad kelionę užsisakė daugiau žmonių nei vietų autobuse yra.

Tiesa, kažkokių veiksmų dėl to jie nesiėmė – pirmuosius leido tuos, kurie stovėjo prie autobuso durų, o paskutiniai eilėje likę ir buvo palikti laukti.

„Visi 8 likę važiavome į „Coldplay“. Supratome, kad siūlomu autobusu į koncertą nespėsime, nesąmonė. Todėl „susimetėme“ į automobilius ir važiavome patys. Į koncertą galiausiai spėjome“, – kaip baigėsi ši istorija, pasakojo mergina.

Anot jos, apie susidariusią situaciją jie parašė ir feisbuke, „Eurolines“ paskyroje. Pirmadienį draugai sulaukė žinutės, kurie prašoma plačiau papasakoti apie savo patirtį ir žadama atlyginti žalą.

Bilietus pirko stotyje

Pirmadienio vakarą jie su draugais iš Varšuvos taip pat turėjo grįžti tos pačios įmonės autobusu, bet nusprendė neberizikuoti ir kelionės atsisakyti. Be to, automobiliai, kuriais jie nusprendė vykti į koncertą, – nuosavi, o ne nuomoti, tad jų nėra kam palikti.

„Bilietus nusipirkome Vilniaus autobusų stotyje, jų atstovybėje, tai oficialūs bilietai“, – paklausta, gal perkant autobuso bilietus kilo kokių trukdžių, sakė E. Rozenbergaitė.

Ji neslėpė planuojanti kreiptis į kompaniją dėl žalos atlyginimo.

„Manome, kad mums turėtų grąžinti pinigus už pirktus bilietus, kuro sąnaudas, kaip kompensaciją dar kažką galėtų padaryti, nes normalaus aptarnavimo nebuvo, moralinę žalą galima pridėti. Žmogui galėtų būti apie 200 eurų“, – skaičiavo pašnekovė.

Pagrįstas išlaidas žada kompensuoti

Savo ruožtu tolimojo keleivinio transporto kompanijos TOKS Tarptautinių pervežimų vadovė Renata Petkevič DELFI sakė, kad dėl šio įvykio jie labai apgailestauja.

„Įvyko klaida bilietų pardavimo sistemoje, todėl buvo parduota daugiau bilietų. Skubiai buvo rasta papildoma transporto priemonė, tačiau keleiviai nusprendė važiuoti savo transportu. Atsiprašome dėl šio įvykio ir keleiviams kilusių nepatogumų“, – atsakyme DELFI rašė ji.

Pasak R. Petkevič, keleiviams visos pagrįstos išlaidos bus kompensuotos.