5 senovinius automobilius turintis “prisikėlėlis” Antanas Nedzinskas ėmė rūpintis jų apsauga. Jis inicijavo ir pats balsavo už pataisas, kuriomis antikvarinė transporto priemonė būtų vadinama istorine. Tokį statusą automobiliai galės įgyti 20-čia metų anksčiau nei iki šiol, kai jiems bus 30 metų. Du Nedzinsko automobiliai galės tapti istoriniai.

“Terminas bus 30 metų senumo, taip pat 15 metų nuo gamybos pabaigos, tokia transporto priemonė galėtų turėti savo autentiškus numerius, kitos spalvos ir galėtų kaip sakyti turėti kitų išlygų, kaip pavyzdžiui vairo pusė ne kairėje , o dešinėje ir taip toliau”, - teigia Antanas Nedzinskas, Tautos prisikėlimo frakcijos atstovas.

Į 58 metų „Fordą“ A. Nedzinskas jau investavo daugiau nei 15 tūkstančių litų. Esą tokios sumos prireikė, nes automobilis nebuvo istorinis. Pasak parlamentaro, istorinių automobilių turėtojams bus lengviau pereiti techninę apžiūrą, jiems esą galios mokesčių lengvatos. Faktas, kad parlamentaras balsavo už sau palankias pataisas, sudomino etikos sargus.

“Jis negali dalyvauti balsavime, nes jeigu Seimo narys iš to gaus turtinės ar neturtinės naudos tai yra viešųjų ir privačiųjų interesų painiojimas ir Seimo nariui draudžiama dalyvauti balsavime, jis turi įspėti Seimą, kad jisai turi interesą ir nusišalinti nuo balsavimo”, - sako Algimantas Salamakinas, Etikos ir procedūrų komisijos pirmininkas.

Antanas Nedzinskas teigia, kaltės nejaučiantis. Parlamentaras ir pats yra etikos ir procedūrų komisijos narys.