Nudistas, iki kelių įbridęs į jūrą, aiškiai matomas fone ryškiaspalviais rūbais vilkinčių vaikų, bėgančių į kamerą.

Apmaudžią klaidą lydėjo faktas, jog parduotuvė „La Redoute“ su katalogu pateikia ir didinamojo stiklo funkciją, padedančią žmonėms iš arčiau apžiūrėti reklamuojamus drabužius bei kitus nuotraukoje esančius dėmesio vertus objektus.

„Le Redoute“ atstovai socialiniame tinkle „Twitter“ teigia „atsiprašantys dėl nuotraukos, pasirodžiusios parduotuvės internetinėje svetainėje ir darantys viską, kas būtina, jog netinkama fotografija būtų pašalinta“.

Nuotrauka žaibišku greičiu pasklido po internetą ir tapo puikia medžiaga linksmiems montažams.

Vienoje tokių perdarytų nuotraukų nudistas nuskraidintas į Mėnulį, o vietoj jo veido patalpintas liūdnai pagarsėjusio buvusio Tarptautinio valiutos fondo vadovo Dominique Strausso-Kahno atvaizdas. Kitame montaže nudistas klaidžioja Prancūzijos prezidentui Nicolas Sarkozy už nugaros, kai pastarasis vien su glaudėmis neria į vandenį.

„La Redoute“ priklauso prabangos prekių konglomeratui PPR, kuriam priklauso ir „Gucci“ bei „Puma“.