Iš Oslo oro uosto šeštadienį 9.34 val. vietos laku pakilęs orlaivis Miuncheną turėjo pasiekti 11.45 val. Tačiau virš Skagerako sąsiaurio prie Švedijos sienos artėjantis orlaivis apsisuko ir ėmė skristi šiaurės kryptimi, tada, apskriejęs ratą, vėl nusileido Osle.

Išsami informacija, susijusi su netikėtu kurso pakeitimu, buvo pateikta maršrutų žymėjimo svetainėje „FlightRadar24“.

„Osle pakilęs ir į Miuncheną skridęs DY1156 reiso orlaivis iš tikrųjų turėjo grįžti į Oslą sutrikus jame įrengtų tualetų veikimui. Lėktuvas apsuko ratą virš Hedmarko. Taip buvo siekiama sunaudoti kuo daugiau degalų, kad besileidžiantis lėktuvas nebūtų per sunkus“, – šeštadienį Norvegijos laikraščiui „Dagbladet“ sakė „Norwegian“ atstovė Fatima Elkadi.

Atitinkamą atspalvį šiam įvykiui suteikė tuojau pat laikraštyje paskelbta informacija apie tai, kad orlaivyje, kuriam teko nutraukti skrydį, buvo 85 Norvegijos vandentiekio pramonės sektoriaus atstovai. Net 60 iš jų – įmonėje „Rorkjop“ dirbantys santechnikai.

Lėktuve buvę vandentiekio darbininkai, anot laikraščio publikacijos, vyko į komandiruotę.

„Situacija, kai skrydis nutraukiamas dėl tualeto gedimo, nors lėktuve šitiek santechnikų, iš tiesų atrodo komiška“, – laikraščiui „Dagbladet“ sakė Hansas Christianas Odegardas, lėktuvu kartu su kitais skridęs santechnikas.

„Rorkjop“ generalinis direktorius Frankas Olsenas, be kita ko, paminėjo, kad keleiviai sugebėjo įvertinti situacija su humoru.
„Mes mielai būtume pataisę tualetus, bet kadangi šitai būtų tekę daryti būnant ne lėktuvo viduje, o iš lauko, vadinasi, santechnikas turėtų dirbti 10 tūkst. metrų aukštyje, tiesiog nerizikavome“, – juokavo F. Olsenas.

Nutrauktas skrydis buvo kiek atidėtas. Pakartotinai lėktuvas pakilo dar tą pačią dieną.