Pasak fortune.com, nors suknelės šlovės metas gali baigtis labai greitai, „Roman Originals“ daro viską, kad drabužis jų interneto puslapyje būtų gerai matomas. Beje, jame akivaizdu, kad suknelė yra juodos ir mėlynos spalvų. Kompanijos atstovas teigia, kad, palyginti su prognozėmis, penktadienio pardavimai yra net 347 proc. didesni.

Garsioji suknelė kainuoja 50 svarų (68,7 eurus). Galima rinktis iš keturių spalvų kombinacijų, tačiau nė viena iš jų nėra balta ir auksinė.

Suknelės gamintojos „Roman Originals“ istorija prasidėjo 1978 metais. Ją įkūrė dabartinis kompanijos vadovas Peteris Christodoulas, jo brolis Rickas ir sesuo Angela. Tuomet kompanijoje dirbo aštuoni žmonės, per savaitę būdavo pasiuvama apie 150 drabužių, kurie buvo tiekiami vietinėms drabužių parduotuvėms. Šiemet per savaitę pasiuvamų drabužių kiekis pasiekė 150 tūkstančių. 2000-aisiais nutarta, kad, užuot tiekus prekes, galima patiems imtis jų pardavimo. 2007 metais „Roman Originals“ galėjo pasigirti jau dvidešimčia parduotuvių. Šiandien kompanijoje dirba tūkstantis žmonių visoje Jungtinėje Karalystėje, o jos metiniai pardavimai praėjusiais metais siekė 48 milijonus svarų.

Atrodė, kad šio penktadienio rytas „Roman Originals“ vadovui P. Christodoului nežada nieko naujo. Sulaukęs ankstyvo ir netikėto sandėlio operacijų vadovo skambučio ir kitame laido gale išgirdęs „ar žinai, kas nutiko?“, P. Christodoulas mintyse jau kūrė juodžiausius scenarijus. Tačiau jis sužinojo stulbinančią naujieną: kol miegojo, dėl „Roman Originals“ parduodamos suknelės spalvos žmonės pasidalijo į dvi stovyklas, dėl jos skyrėsi poros, karštai ginčijosi įžymybės, o mokslininkai mėgino rasti viską paaiškinantį atsakymą.

Netrukus P. Christodoulas išskubėjo į ofisą, kur jo laukė gausybė žurnalistų klausimų ir interviu.

„Na, tikroji suknelės spalva yra žalia. Juokauju, suknelė yra mėlyna“, – šmaikštavo P. Christodoulas, duodamas interviu „The Washington Post“. Anot „Roman Originals“ vadovo, nėra prasmės daugiau diskutuoti dėl to, kokia yra tikroji suknelės spalva: 17 iš 20 į suknelės nuotrauką pažvelgusių jo ofiso darbuotojų matė mėlyną ir juodą ir tik trims suknelė pasirodė baltos ir auksinės spalvų. Pačiam vadovui suknelė irgi atrodė juodos ir mėlynos spalvų.

Suknelių atsargos nuolat pildomos, tad kol kas negresia, kad jos bus išparduotos. P. Christodoulas tikina, kad stengiamasi turėti visų dydžių pasirinkimą, o pritrūkus tam tikro dydžio suknelių situacija iškart taisoma.

Paklaustas, kiek teisingi internete sklandantys gandai apie galimybę įsigyti baltos ir auksinės spalvų suknelę, P. Christodoulas patvirtino, kad tokių planų iš tiesų esama. „Sulaukėme nepaprastai daug prašymų sukurti baltos ir auksinės spalvų suknelę. Tai užtrunka maždaug penkis mėnesius, tačiau mes tikrai nenuvilsime savo gerbėjų. Tikėtina, kad baltai auksinė suknelė pasirodys šiemet“, – užtikrino „Roman Originals“ vadovas.