15 proc. vairuotojų buvo priskirti vadinamajai nepastovaus vairuotojo kategorijai. Toks vairuotojas pasitiki savimi bet kurioje situacijoje kelyje, tačiau užsiplieskia greičiau negu visų kitų kategorijų vairuotojai. Jis norėtų "su tanku pervažiuoti" visus kitus vairuotojus, kurie kelyje dykinėja, suvažinėti visus vairuotojus, kurie žūtbūt nori įžūliai pravažiuoti pirmi, ir sutraiškyti tuos automobilius, kurių vairuotojai tiesiai prieš nosį užima jo pasirinktą stovėjimo vietą.

Paprastai toks vairuotojas spaudžia automobilio signalą ir rodo nepadorius gestus. Tačiau kai tik kliūtis pašalinama ir situacija pagerėja, jis vėl atsipalaiduoja, žinoma, iki kitos kliūties. Vokietijoje šio tipo vairuotojai paprastai sėdi už didžiulio BMW ar "Opel" modelio vairo.

16 proc. vairuotojų buvo priskirti "atsipalaidavusiųjų" kategorijai. Šios kategorijos vairuotojai mėgsta automobilius su galingais varikliais, tačiau didelis greitis jų nedomina. Toks vairuotojas gerokai daugiau dėmesio skiria patogumui ir saugumui. Daugiau kaip pusei šios kategorijos vairuotojų yra daugiau kaip 55 metai. Tai būdinga "Mercedes" modelių vairuotojams, kurių charakteris nepasiduoda kitų vairuotojų provokacijoms ir kurie lengvai atleidžia klaidas.

Vis dėlto jie vis tiek viršija leistiną greitį. 11 proc. vairuotojų buvo priskirti "susirūpinusiųjų" kategorijai. Paprastai šie vairuotojai išlaiko vairavimo egzaminą per savo 18-ąjį gimtadienį ir iš karto sėda už 3-iosios klasės BMW ar "Golf GTi" vairo. Už vairo per dieną jis praleidžia vidutiniškai 130 minučių ir nekenčia visko, kas tik pasitaiko jo kelyje (visko, dėl ko jam tenka spausti stabdžių pedalą). Beveik du trečdaliai šios kategorijos vairuotojų jau patyrė bent po vieną avariją ir dviejuose iš trijų atvejų kaltas buvo kitas.

24 proc. vairuotojų buvo priskirti vadinamajai "įprastinio vaikino" kategorijai. Paprastai šios kategorijos vairuotojai mėgsta į viską žiūrėti pro pirštus. Jie dažniausiai vairuoja nedidelio galingumo "Opel" ar "Volkswagen" modelius. Paprastai toks vairuotojas už vairo itin didelės įtampos nejaučia ir išlieka ramus. Tačiau jis nekenčia įžūlių ir "susirūpinusių" vairuotojų.

19 proc. vairuotojų buvo pateko į vadinąmąją "greitai sutrinkančiųjų" kategoriją, kuri yra didžiausias kitų kategorijų vairuotojų streso šaltinis. Kai užsidega žalia šviesoforo šviesa, jis ar ji, prieš pajudėdamas iš vietos, pirmiausia suskaičiuoja iki trijų, dažnai pradeda važiuoti neatleidęs rankinio stabžio ir negali pasakyti, koks yra skirtumas, ar jis įjungia dešiniojo, ar kairiojo posūkio signalą. Tokį vairuotoją už vairo dažnai išmuša šaltas prakaitas. Tokie vairuotojai paprastai vairuoja silpno variklio "Volkswagen", prancūziškus ar japoniškus modelius.

15 proc. vairuotojų buvo priskirti profesionalų grupei. Toks vairuotojas mėgsta vairuoti, jo nebaugina dideli atstumai, sniegas ar ledas. Tačiau toks vairuotojas nekenčia, kai reikia kus nors lėkti, nes trūksta laiko, ar kai jis ar ji atsiduria transporto kamščio viduryje. Toks vairuotojas visiškai ignoruoja agresyvius vairuotojus. Statistiškai tokie vairuotojai sukelia mažiausiai avarijų.