Įsivaizduokite 28-erių merginą, jau susikūrusią karjerą, tačiau dar neištekėjusią. Atrodo, nieko keisto. Tačiau Kinijoje maždaug nuo tokio amžiaus ar dar anksčiau merginos netgi vadinamos „sheng nu“. Tai reiškia „atliekama moteris“, „tai kas liko“.

Kinijos kultūroje būti vienišai paskutiniais 20-mečio metais ir po 30-ies laikoma netinkamu gyvenimo būdu. Tai kelia didelį nerimą tėvams. Desperacijos apimti tėvai netgi kreipiasi į specialias vedybų įmones, kuriose, pateikę savo dukters nuotraukas ir informaciją, tikisi surasti jai jaunikį. Tokio požiūrio laikosi ne tik vyresnioji karta. Merginos patiria spaudimą ir iš draugių, kurioms jau pirmaisiais 20-mečio metais pavyko susituokti.

Didžiausią spaudimą iš tėvų merginos patiria per Naujuosius metus. Ši šventė dažnai būna vienintelis susitikimas metuose, kai po visą šalį išsisklaidžiusi šeima (žinoma, dažniausiai vienas tėvų vaikas) grįžta namo. Kad išvengtų įkyrių klausimų apie meilės reikalus ir net reikalavimų skubiai susigriebti, jaunos moterys kelionei pas tėvus išsinuomoja vyrą, kuris apsimeta jos širdies draugu.

Iš pradžių ši paslauga klestėjo tinklalapyje „Taobao“, per kurį internetu galima nusipirkti įvairių prekių ir paslaugų . Neaišku dėl kokių priežasčių vaikino nuomos skiltis šiais metais buvo uždaryta, tačiau nišų šiai paslaugai vis tiek atsirado, ypač dėl to, kad ji itin pelninga.

Vaikino nuoma gali kainuoti nuo 500 iki 8 tūkst. juanių, t. y., nuo maždaug 70 iki beveik 1200 eurų, už dieną. Į šią sumą neįskaičiuota kelionė, vakarienės ir kitos išlaidos pakeliui pas merginos tėvus. Kai kuriais atvejais kaina susideda iš viso komplekto atskirų specialių veiksmų, kuriuos mergina norėtų parodyti savo tėvams. Papildomai mokėti gali tekti už rankos palaikymą, pabučiavimą į skruostą arba lūpas, apkabinimą ar vakarienę su tėvais.

Prieš išvyką pas tėvus mergina susitinka su vyru, kuris trumpam taps netikru jos širdies draugu. Jie išsiaiškina vienas kito pomėgius, darbą ir per porą valandų tampa netikra „idealia pora“.

Vaikino nuomos paslaugos minusas – per kitus Naujuosius metus ar kitą kartą, kai mergina vėl lankys tėvus, ji arba turės pasakyti, kad išsiskyrė su buvusiu potencialiu jaunikiu, arba vėl užsisakyti to paties vyro paslaugas.

Kai moterys neturi laiko ieškoti netikro vaikino internete, jos neretai kreipiasi į savo kolegas ar draugus, kad šie už pinigus apsimetinėtų jos antrąja puse. Tokie pasiūlymai ne visada priimami džiugiai.

Tokį pasiūlymą gavęs Džo, „International Bussiness Time“ žurnalistams sako, kad apsimetinėti labai negarbinga. Jis teigia, kad už tokius nesąžiningus dukrų veiksmus turėtų atsakyti patys tėvai ir visuomenė, dėl kurių požiūrio, nuolatinio spaudimo moterys griebiasi tokių, anot jo, desperatiškų veiksmų.

Be to socialinį spaudimą moterys patiria ne tik dėl santuokos. Priežasčių, kodėl joms reikia išsinuomoti vaikiną, yra daugiau. Kartais merginos išsinuomoja vaikiną darbovietės vakarėliui, norėdamos įrodyti vadovams esančios sėslios ir stabilios. Kartais šios paslaugu tikslas – kitam vyrui sukelti pavydą.

Bet kuriuo atveju, paslaugos įsigijimas apie moterį pasako tai, kad ji pasiturinti, o klestintis vyro nuomos verslas įrodo, kad aukštesnes nei vidutines pajamas gaunančių moterų Kinijoje apstu. Tokių moterų daugėja dėl to, kad vis daugiau jų siekia įgyti ar yra įsigijusios aukštąjį išsilavinimą. Kinijoje moteris priversta rinktis – arba karjera, arba šeima.

Spaudimą anksti sukurti šeimą, nors ir daug švelnesnį, patiria ir vyrai. Vienai kelionei pas tėvus ar fotosesijai socialiniams tinklams galima išsinuomoti ne tik vaikiną, bet ir merginą. Atvejų, kai vyras išsinuomoja merginą, daug mažiau. Tradiciškai Kinijoje iš vyrų tikimasi, kad pirmiausia jie turės sėkmingą darbą, kad vėliau galėtų išlaikyti šeimą.

Kinijoje iš moterų tikimasi ir net, galima sakyti, reikalaujama pirmiausia sukurti šeimą ir tik po to siekti karjeros, jeigu ji to nori. Daugybė moterų elgiasi prieš kultūrines normas ir pirmiau siekia karjeros. Tuo pačiu jos siekia keisti visuomenės mąstymą. Tačiau išsinuomodamos vaikiną ir meluodamos tėvams, jos taip meluoja ir sau, nes nėra tvirtai pasiryžusios laužyti visuomenės nustatytų taisyklių.