Žiūrovą skundėsi, nes reklama buvo „žeidžianti“, „netinkama“ bei „nederama vaikams“. Be to, ji „apsunkino“ tėvams bendravimą su vaikais, diskutuojant apie tos pačios lyties santykius.

Kovotoja už gėjų teises „Stonewall“ skatina visus pritariančius nebepirkti „Heinz“ produkcijos.

Grupės vadovas Benas Summerskillas pasakojo: „Esame sukrėsti, kad tokia nekenksminga reklama buvo sustabdyta. Neįsivaizduoju, kaip „Heinz“ reaguotų i protestus, atsisakius reklamų, kuriose vaizduojami tamsiaodžiai“.

„Heinz Deli Mayo“ reklamoje vaizduojamas šeimos rytas. Prieš išskubant į mokyklą, berniukas su mergaite iš „mamos“ paima sumuštinius.

Apsijuosusi balta prijuoste „mama“ pasirodo esanti vyriškis, dirbantis Niujorko kulinarijos parduotuvėje.

Paėmęs sumuštinį tėvas meiliai atsisveikina: „Iki vakaro, širdele“.

Vyriškis tuomet paklausia: „Ei, ar nieko nepamiršai?“. Tada tėvas atsisuka ir pabučiuoja į lūpas vyrą, kuris palydėdamas ištaria: „Myliu tave. Po darbo skubėk namo, mielasis“.

Pasak „Heinz UK“ atstovo spaudai Nigelo Dickie, reklama buvo „humoristine scena, vaizduojanti dalį gyvenimo“.