Dabar Lietuvoje:

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo DELFI skaitytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami. Komentarų turinys neatspindi DELFI redakcijos nuomonės.
Grupuoti pagal pagal autorius geriausi naujausi seniausi
  • ponas tiesa

    2008-01-23 14:01
    chebra gryzdavo, parvesdavo is skotu braskynu po 15.000 lituku po 2-3menesiu.. bachuras prie geliu kazkur dirbo irgi sako jei neuzdirbdavo per diena 100 svarioku (8 darbo val.) reiskes budavo bloga diena.. nu tai pagalvokit specialistai cia visi, kas lietuvoj uzdirba tiek per diena.. LT visi kieti tipo,sako va as direktorius (alga jo 2000Lt.) arba vadybininkas (iki 1500Lt.).. o Zhenka yra braskiu skynikas Skotuose ir jo alga 7000Lt. Manau tuom viskas ir pasakyta..
    Cituoti komentarą
  • Cha cha tam skiedalai

    2008-01-23 14:19
    Oij nejuokink... tokie asilai kaip tu, kurie rozinius akinius uzsideje nieko aplink matyti nenori... As pati esu dirbus skotijoj braskese. Meslas neralus, nes ne skotijos klimatu braskes augint, o pas fermeri kaip tik siltnamiu nebuvo... darbas sunkus, gyvenimo salygos lievos, bet uztai kaip faina susipazint su zmonem is kitu saliu, kitu miestu. Tusai nerealus budavo... Tai vasarai nuvaziuot padirbet, kalbos pramokt (nebutinai angliskos :))))), susipazint su naujais zmonem ir dar pinigu siek tiek parsivezt tai yra ciki dalykas :)) O be to Skotija nuostabi, jei yra galimybe dar ir po ja pavazinet, tai vaziuociau, kad ir dabar i braskes keliem menesiam :)))
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Cha cha ir dar...

    2008-01-23 14:24
    Nu negaliu iki asaru prisijuokiau... Uzsako straipsnius... Jooooo... Nera daugiau ka veikt ir visi straipsnius uzsakineja... O siaube... Na gerai, kad jum gerai, bet yra ir tokiu, kuriem blogai ir apsimeta, kad jiem gerai arba tokiu, kuriem blogai ir jie net neskaito tokiu straipsniu, tai negali savo patirties parasyt.... paranoja emigrantams ar ka??? Visi tik nori juos apjuodint, apsmeizti, straipsnius uzsakineja... Nieksai tiesiog toj lietuvoj.... Cha cha cha...
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • to ponas tiesa

    2008-01-23 14:33
    nu jau jusu makaronams ir naivumui nera ribu!!! 100svaru per diena...per 8h, tai iseina bent po 12svaru i valanda, tai yra du kartus daugiau nei minimumas!!! vau, tai jis gal priziuri tos fermos visa aparatura ir t.t.???JIs gal koks nors IT specialistas ar siap gan nemlogas inzinierius....net kad skindamas braskes ar kasdamas bulves zmogus uz valanda gautu 12svaru, vau...neesu tikrai girdejes..cia tai bent...pavydziu as jam, tikrai pavydziu!!!!
    Cituoti komentarą
  • Linuxx

    2008-01-23 15:15
    zaisti smigini... :)))
    Cituoti komentarą
  • nu jau

    2008-01-23 15:52
    ash ir buvau shkotijoj... ir mano draugai buvo... ir yra tikrai nemazhai kurie skundzhiasi tuo... ash ir tarp ju... taip kad kas nebuvot tai nekalbekit nesamoniu, o geriau patys ishbandykit... gyvenimo salygos tikrai klaikios, miegot turi su drabuzhiais kitaip tu sushalsi... su tavim niekas nesiskaito kaip su zhmogum ir linksminiesi uzh grashius...
    Cituoti komentarą
  • joooo

    2008-01-23 16:13
    Baisu kaip pagalvoji. Ir as baisiose salygose dirbau ir gyvenau 3 men. Gyvenom tam kilnojame namuke 4-se, jame ne tik, kad apie dujine ir visa kita net pagalvoti neverta. Jame nebuvo net elektros. Taigi net kojines uzsideti ir susirasti savas budavo sunku, kai 4 zmones gyvenom. Net siurpas nukrato kai prisimenu :)
    Cituoti komentarą
  • Deiwis

    2008-01-23 16:21
    Na pries pora metu man teko but anglijoje ir darbuotis zemes ukyje..Tikrai papuoliau i gera uki, nors ir mokejo ne uz valandas bet isejo uzsidirbti nezymiai daugiau nei uz valandas, ir namukai (ant ratu) buvo tikrai tvarkingi, kaip jaunam zmoguj tai pats tas kai nuoma tekainavo 28svarus, nors tuo tarpu dirbe draugai kitose fermose skundesi ir namukai ir alga, jie uzdirbdavo apie 100 svaru savaitej
    Cituoti komentarą
  • ovidija

    2008-01-23 17:24
    as gyvenu skotijoj jau 3 metai ir negaliu patiket kad tiek lietuviu fermose dirba. Man to neteko. Nesuprantu kodel reikia butinai vaziuot dirbti zemes ukyje, kai yra daug kt darbu. Sutinku, mano anglu k gera, tai galiu dirbt geresni darba, bet zinau merginu be anglu k. dirbancios kambarinemis geruose viesbuciuose, arba vaikinai t.p. nekalbantys angliskai dirba statybose ir pan, o jie ten tai super gauna! Lietuviai pakelkit galvas, issitraukit tuos savo aukstuosius diplomus(jie pravercia kain nori!!!), eikite i anglu kalbos kursus. o ne tiesiai i braskes is karto!
    Kodel mes tie lietuviai tokie nepasitikintys savimi!???
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Cha Cha - Ovidijai

    2008-01-23 18:07
    Ovidija, tai ka tu siulai studentams, kurie atvaziuoja tik keliems menesiams?? Varyt ieskotis normalaus darbo???
    1. Mazai kas nores priimti tik 3men
    2. Jei uz minimuma dirbti, kuris zmonems, kuriems nera 21 metu yra tik £4.60, tai braskese tikrai labiau apsimoka.
    3. Kur pasiulytum zmonem tokiem gyventi, nes dazniausiai gyv vieta siulo tik fermeriai?
    4. Jei neleisi, kad su tavim kaip su vergu elgtusi, tai niekas taip ir nesielgs :)
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • ovidija

    2008-01-23 18:42
    man patiko tavo 4 variantas.
    1) Mano darbe buvo skote kuri zinojo kad gales dirbti realiai tik 2-3 sav (nes jau buvo laimejusi ten kazkokia kelione i prancuzija) ir darbindamasi nieko nesake, tik kai ja jau prieme, pasake, ai as ten bandziau o pasirodo laimejau ta konkursa, tai sorry, kt sav turesiu baigt dirbti. Isvada - buk gudresnis uz angla! Dauguma studentu turi 3-4 men, taip kad jie gali gaut norm darba!
    2)Viesbuciu, restoranu, nesakau idealiose, bet vis delto geresnese nei braskiu sferose, taip, mokamas minimumas, bet nepamirsk aptarnavimo sferoje gauni arbatpinigius (man paciai pradzioje dirbant teko gaut arbatos antra atlyginima). Be to, kaip cia kazkas pasakojo apie savo pusletas suraizytas rankas, kelenus... Braskiu sezonas priklauso nuo oro, jei blogas oras, gali net minimumo negauti, jei tau moka uz surinktu braskiu kieki o ne uz val!!!
    3)Viesbuciai siulo gyvenama vieta. Ne visi, bet dauguma atokiose, bet ispudingose skotijos vietose, ypac pilyse isikure viesbuciai parupina gyvenamaja vieta vadinamuosiuose staff house, kurie yra daug geresni nei fermeriu karavanai o dar ne duok dieve palapines!
    4) del sito kaip minejau sutinku :)
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Tomas

    2008-01-23 19:17
    Na ir vel mane stebina Delfio uzsakomasis straipsnis: Anglijos, ka ir Shkotijos minimumas dabar -5.52-pabandyk tiek nemoket- gausi tokias baudas, kokias ir sapne nematei.Antras variantas: ar tas rashantis zurnaliuga pasidomejo del darbo trukmes? Jei jis yra visishkas bobausis, tai jam galiu pasakyt, kad asmuo, jei vairuoja auto UK tas pats ir Shkotijoj negali dirbt ilgiau nei 8 val per diena.juolab, jei nevairuoja, tas limitas negali virshyt 12 val per diena, ir max 6 dienas per savaites su 1 isheigine.Dabar noreciau paklaust to tupo zurnaliugos, kuris rashe shi straipsni: i ka Tamsta orientavosi? I tai kad toliau varyt pamazgas ant emigrantu??? Be to, uz virshvalandzius mokama ne 8 sv., o 1,5 val. atlygio jei dirbi sheshtadieni, ir dvigubai ar per bank hollyday , plius jei dirbi per bank hollyday, tau automatishkai suteikiama UK nustatyta tvarka 1 papildoma atostogu diena. Be to, tautieciams norec pranesht , kad nuo shiu metu , jei net dirbat pirmus tiesiogiai jums UK valdzia garantuoja 24 atostogu dienas.Tas potvarkis isigaliojo praeitu metu spalio menesi.O , berods nuo kitu metu, atostogeles pakils iki 28 dienikiu, bet reik dar sulaukt kitu metu.Geros kloties emigrantams ir neshirskit taip like Lietuvoje.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Tomas

    2008-01-23 19:41
    P.S.virshvalandziai mokami dvigubai jei dirbi sekmadieniais.Be to 1.5 karto daugiau gauni, jei per savaite ishdirbi daugiau nei 40 ar kai kuriuose darbuose nustatyta-37.5 val .Tokis zurnaliuga reiketu traukt atsakomyben, uz tautieciu prieshprieshos kurstyma.Tikiuosi, kad kada nors I Lietuvos BK bus itraukta ta nuostata ir nemaza atsakomybe, tada uzsibaigs apsurdishku straipsniu rashliava apie gyvenimo salygas, juodnugurius ir pan....
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Tadas

    2008-01-23 20:04
    Gal yra skirtumas, kai nuskini brashkyte , uz 20 lt centu Lietuvoje ir uzu 1sv -Anglijoj.Namas ant ratu- ne beda, o kiek vasara Lt gyvena palapinese ar ziema shiluminese trasose ar daugiabuciu laiptinese? Ant ratu namuks-savas, ir miegot yr kur ir maista pasigamint, ir elektra ir TV ir shildymas.... kuom blogai?
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • triple dot

    2008-01-23 20:37
    kazkada visai saunu buvo vasaras praleist braskynuose ar obelynuose.och kokios orgijos vykdavo,juk susirinkdavo studentai is ivairiu saliu ne uzsidirbt,o pabendraut.bet viskas pasikeite,nes priviso baltu vergu,tai ukiams nebeapsimoka studentu kviestis.
    Cituoti komentarą
  • apie fermas

    2008-01-23 22:04
    nieko nezinau, o viesbuciai tai gerai.Ypac kai pirma karta atvaziuoji i sali.As irgi taip pradejau, nes neturejau nei giminiu, nei draugu, kurie man galetu padeti.Cia nusipirkau masina, susitaupiau pinigu, pramokau anglu kalba ir aisku ji palikau.Nekenciu as tu viesbuciu.Bet ko nepadarysi del geresnio gyvenimo.Dabar jau gyvenimas normalus, bet tikrai verta buvo taip daryti.Tiesa as ir uz gyvenama vieta ir uz maista nemokejau.Tai buvo ypac geros salygos taupyti pinigus.Beje tada ir Skotija neblogai apziurejau,kaip sakant darbus su malonumais derinau.Tai buvo pries pora metu, gal dabar salygos irgi pasikeite.Net nesidomiu.
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • min

    2008-01-24 09:34
    dirbau uk 1 metus, tai tikrai nepasigailejau (dirbau ne fermose).viskas ten teisingai apmokama, kiekvienas virsvalandis apmokamas dvigubai, o jei netycia per klaida neuzskaite uz virvalandi, tai pasakai administracijai ir po to butinai uzmokes. ir uz darba padekos.ir anglai lygiai tokius pacius darbus dirbdavo ir del to visai nekompleksuodavo, nes ten vadovai neskaito, kad jei dirbi juoda darba, tai kazkoks prastas ar kvailas esi.nu zodziu, lietuvos darbdaviams iki anglu tai toli toli....
    Cituoti komentarą
  • Cha cha

    2008-01-24 12:11
    As visu situ dalyku nezinojau... Sorry... Tada taip, tu teisi... Aisku, kad geriau viesbuti nei braskes skint :)
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • Cha cha

    2008-01-24 12:19
    Kokias pamazgas? parase realu straipsni, kad daug studentu dirba zemes ukyje, kad lievos gyvenimo salygos... Kokios cia pamazgos? Cia relybe :)) Beje, Tomuk, minimumas priklauso nuo to, kiek tau metu yra, kaip jau rasiau anksciau, jei neturi 21 meto gausi maziau (na nebent darbdavys geras pasitaikys). O del 8svaru, tai pasiskaiciuok 5.52*1.5=8.28 :))) Taip, kad visai tesinga :)
    24 dienos atostogu yra 16 + 8 Bank Holiday, vadinasi turi tik 16 dienu pasiimti kada nori. ;)
    Kiti to paties skaitytojo komentarai
    Cituoti komentarą
  • to to ponas tiesa, 2008 01 23 14:33

    2008-01-24 16:26
    Aisku braskese 100 svaru i diena neuzdirbsi ,cia nusisneketa biski ,bet statybose daznas pagalbinis tiek gauna ,as jau nebekalbu apie gerus stalius ar murininkus .Anglija tikrai ne ta salis ,kur braskese pinigus pakelsit ,cia jau reik i skandinavus vaziuoti
    Cituoti komentarą
PARAŠYKITE SAVO KOMENTARĄ
Yra 47 komentarai
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė