Tačiau, anot ministro, bus stengiamasi egzaminą priartinti prie kasdieninių poreikių bei skatinti jaunus žmones mąstyti logiškai.

"Tai matematikos įvedimas plačiąją prasme. Galvoju, jog gal net reikia įvesti šachmatų partijos sprendimą, greitojo kredito suskaičiavimo sistemą, namų ūkio išlaidų paskaičiavimus. Tai turėtų paskatinti jaunus žmones galvoti logiškiau, o ne vien vadovautis emocijomis, jausmais ir gandais", - teigia švietimo ir mokslo ministras D. Pavalkis.

Pasak ministro, dėl galutinio egzamino formato dar nėra nuspręsta - diskutuojama ar jis turės būti privalomas visiems baigiantiems mokyklą, ar tik norintiems toliau tęsti studijas aukštojoje mokykloje.

"Viena iš priežasčių, kodėl mūsų pramonės gamybos darbdavių netenkina mūsų mokinių kokybė yra ta, kad jie turi daug socialinių ir mažai techninių, inžinerinių, matematinių, skaičiavimo, logikos ir panašių žinių. Net jeigu mokiniai norės stoti į humanitarines specialybes, tikrai niekam nepamaišys šiek tiek logiško mąstymo", - tvirtina ministras.

D. Pavalkio teigimu, vienintelė išimtis galėtų būti taikoma "supermenininkams".