Programa yra moderni, atliepianti medijų kultūros iššūkiams. Skaitmeninių technologijų pagalba medijos keičia tradicinę mąstyseną, transformuoja visuomenės ir žmogaus socialinius, ekonominius ir kultūrinius santykius. Programos dėstytojai studentus ne tik supažindins su kultūros ir medijų filosofija, jos istorine raida ir perspektyva, bet ir susies teorines žinias su realia praktika, padės įsisavinti audiovizualines technologijas, valdyti medijas ir kurti bei įgyvendinti audiovizualinius projektus.

Kaip teigia programos vadovė profesorė Dalia Marija Stančienė, Vakarų Lietuvoje, ypač Klaipėdos regione, kuris susietas su jūrine zona, uostamiesčio kultūra, tarptautiniu turizmu, kultūros politikai skatina kūrybinį jaunimą tapti populiaraus medijų (televizijos, kino, radijo ir pan.) produkto kūrėjais. Klaipėdos regiono kūrybinių industrijų asociacija IKRA pasirašė bendradarbiavimo sutartį su programos rengėjais, kurioje numatyta studentų praktika asociacijos įmonėse ir organizacijose bei pagalba rengiant baigiamuosius darbus (konsultavimas, recenzavimas ir vadovavimas).

Parengtos programos originalumą ir jos savalaikiškumą pastebėjo Scenos ir estetikos mokyklos bei MAMA Studios garso įrašų kompanijos vadovas kompozitorius ir prodiuseris Gediminas Zujus. Jis atkreipė dėmesį į tai, jog Lietuvoje pradėtose rengti medijų specialistų programose neskiriamas dėmesys kino, TV, reklamų, video žaidimų ir kt. medijų muzikos estetinėms ir technologinėms ypatybėms, jos specifinei sandarai.

KU naujojoje bakalauro programoje įvestas studijų dalykas Muzika audiovizualinėse medijose suteiks studijuojantiems analitinius gebėjimus analizuoti audiovizualinėse medijose naudojamą muziką, tirti jos poveikį auditorijai, kritiškai vertinti meninę išraišką ir turinį.

Programa suteiks absolventams įvairiapusį teorinį filosofijos pažinimą, supažindins su kultūros ir medijų filosofija bei medijų funkcionavimo ypatumais šiuolaikinės kultūros vizualinio posūkio kontekste. Absolventai gebės naudotis informacinėmis technologijomis ir kurti naują intelektinį produktą; dirbti kompiuterinio dizaino, internetinės žiniasklaidos, spaudos ir muzikos leidybos vadybininkais; televizijos, kino ir video prodiuseriais; dalyvauti kultūros ir švietimo institucijų medijinio ugdymo ir medijų filosofijos didaktinėje veikloje; galės tęsti studijas magistrantūroje.