Klaipėdos apskritis avarijų skaičiumi lenkia Vilniaus apskritį, tačiau čia eismas šiek tiek saugesnis nei Kauno ar Šiaulių regionuose, rodo statistika. Anot šių duomenų, avaringumas pajūrio krašte kasmet didėja. Tačiau eismo priežiūros pareigūnai pripažįsta neturintys tikslaus atsakymo į klausimą, kodėl krašto keliuose kasmet vis gausėja eismo nelaimių.
Avarija
© ELTA
Policijos duomenimis, šiemet Klaipėdos apskrityje gerokai padaugėjo įskaitinių įvykių. Per 10 mėnesių, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, jų skaičius išaugo daugiau nei 2,5 procento. Teigiama, jog labiausiai avaringumas padidėjo Kretingos, Skuodo bei Klaipėdos rajonuose.

Klaipėdos rajone, anot specialistų, bene didžiausią įtaką avaringumo augimui turi tai, kad čia driekiasi daug magistralinių kelių. Pareigūnai pažymi, kad dėl juose leidžiamo didesnio greičio kyla ir daugiau skaudžių nelaimių, avarijose dažniau sužeidžiami ar žūva žmonės.

Teigiama, jog didelė dalis avarijų šiame rajone įvyksta ir eismo intensyvumu pasižyminčiame kelyje Liepoja-Klaipėda. Šiemet per vieną nelaimę čia žuvo iš karto 5 žmonės. Problemų yra ir pačiuose Gargžduose. Jau bene 10 metų kalbama, kad pagrindinėje miestelio sankryžoje, kur piko metu nuolat kyla avarinės situacijos ir automobilių kamščiai, būtina įrengti šviesoforą. Tačiau bene didžiausio šalyje rajono valdžia iki šiol nesiėmė veiksmų, kad taip būtų padaryta.

Tuo tarpu į avaringiausių rajonų sąrašą patenkančio Skuodo pareigūnai antradienį Klaipėdos apskrities viršininko administracijoje surengtame pasitarime teigė, kad dalis kaltės dėl tokios statistikos tenka ne tik vairuotojams, bet ir kelininkams. Anot pareigūnų, pastarieji neretai mažai dėmesio skiria rajoninių kelių priežiūrai, ypač žiemos metu.

Be kita ko, remiantis statistika, Klaipėdos apskrityje ir mieste transporto priemonių skaičius, tenkantis 10 tūkstančių gyventojų, yra gerokai didesnis nei kituose šalies regionuose. Manoma, jog tai taip pat gali būti viena iš padidėjusio avaringumo priežasčių.

Kai kurie specialistai mano, kad mažinti avaringumą padėtų detali eismo įvykių analizė. Tačiau pareigūnai pripažįsta paprastai nesiaiškinantys avarijų priežasčių ir pasitenkina nustatydami tik eismo įvykio kaltininką. Taigi jie teigia nežinantys ir tikslaus atsakymo, kodėl krašto keliuose kasmet gausėja eismo nelaimių.

ELTA
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Taikinyje atsidūrusioje Lietuvos darbo biržoje vyksta tikrai keisti dalykai (19)

Lietuvos darbo biržoje vyksta keisti dalykai. Ši svarbi institucija, turinti rūpintis šalies...

Nors mirk iš juoko: lietuvė surinko absurdiškiausius darbo pasiūlymus (72)

Minimalus atlyginimas už pilną darbo dieną penkerių metų darbo patirtį turinčiam buhalteriui,...

A. Vaišnys. Tarp rugpjūčio vardų ir ženklų – apie dramą, kuri nestatoma (1)

„ Kultūros ministerija skelbia Dalios Tamulevičiūtės lietuvių autorių scenos meno kūrinių...

Traukiniu iš Kauno į Vilnių – greičiau nei per valandą (5)

Nuo šiol greičiausiu traukiniu nuvykti iš Kauno į Vilnių netruks nė valandos. „Lietuvos...

Butų nuoma Klaipėdoje ir Šiauliuose – miestai pajuto studentų mažėjimą (17)

Klaipėdos ir Šiaulių universitetuose mažėja studentų ir pokyčius jau pajuto šiuose miestuose...

Šiurpą kelianti istorija: dingusios švedų žurnalistės kūnas rastas smarkiai sudarkytas (52)

Jūroje netoli Kopenhagos rasti moters palaikai priklauso Švedijos žurnalistei Kim Wall, praeitą...

Dėl sukčiavimo teisiamam Mios vyrui – dar vienas smūgis (16)

Dainininkės Vilijos Pilibaitytės-Antanavičienės ( Mia ) vyras Nerijus Antanavičius ,...

Kaip per savaitę sureguliuoti cholesterolio kiekį kraujyje (16)

Mokslininkai tvirtina, jog cholesterol io lygį galima sureguliuoti be jokių vaistų - tiesiog...