Tragišką avariją, kurioje žuvo trys žmonės, vasario 13-osios naktį sukėlė S.Šostako vairuojamas automobilis „Audi A6 Avant”. Trakų policijos komisariato vyresnysis patrulis vairavo neblaivus – po avarijos jis pripūtė 1,16 promilės alkoholio.

Bylai dar nepasiekus teismo, buvo atlikta kompleksinė automechaninė eismo įvykio ekspertizė. Sukrėsti gautų išvadų, kad automobilis „Opel Vectra” važiavo maždaug 20 kilometrų greičiu, nukentėjusieji ir jų advokatas paprašė pakartoti ekspertizę. Antradienį buvo pateikti jos rezultatai. Ekspertai nurodė, jog prieš avariją S.Šostako automobilis „Audi A6” važiavo 106 kilometrų per valandą greičiu (1 kilometru greičiau, negu teigė pirma ekspertizė) ir trenkėsi į automobilį „Opel Vectra”, kuris važiavo 17 km per valandą greičiu. Šis automobilis esą galėjo būti sustojęs šalikelėje ir išvažiuoti į pirmąją juostą prieš pat S.Šostako automobilį.

„Tai – visiška nesąmonė. Taip būtų galima bandyti įrodyti nebent tokiu atveju, jeigu būtų žuvę visi šio ekipažo nariai. Tačiau aš likau gyvas ir galiu tvirtai paliudyti, kad išvažiavę iš Vilniaus niekur nebuvome sustoję. Mūsų automobilio greitis buvo apie 90 km per valandą. Didžiuliu greičiu atlėkęs S.Šostakas tikriausiai per vėlai mus pastebėjo, bandė aplenkti ir trenkėsi”, – tvirtino A.Golubovas. Nukentėjusysis paprašė teismo į kitą posėdį pakviesti ekspertus, kad paaiškintų savo pateiktas išvadas ir kaip nustatė automobilių greitį.