Lėktuvui nukritus, aerodromo darbuotojai dar spėjo iš lėktuvo ištraukti vyrą, tačiau jis jau jokių gyvybės ženklų nerodė.

Netrukus nukritęs lėktuvas užsidegė. Kilęs gaisras vėliau buvo numalšintas. H.Grušnys lėktuve buvo vienas.



Anot LNK žinių tarnybos, tai buvo prabangiausias toks lėktuvas Lietuvoje.

Pasak pareigūnų, pradėtas avarijos tyrimas, apie nelaimę informuota ir civilinės aviacijos administracija.

Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas Alvydas Šumskas teigia, kad turima pirminė informacija sudaro įspūdį, jog avariją lėmė atsitiktinumas.

„Pati priežasties, kodėl lėktuvas nukrito, yra aiški. O kas iššaukė tas priežastis bus išsiaiškinta per tyrimą. Labai didelė tikimybė, kad tai nelaimingas atsitikimas ir nelemtas atsitiktinumas“, – Lietuvos radijui sakė A. Šumskas, pridurdamas, kad H. Grušnys dėl saulės spindulių galėjo nepamatyti, jog lynas dar nenusileidęs.

Kaip Prienų rajone esančio Pociūnų aerodromo sklandymo klubo vadovo Vytauto Sabeckio teigimu, nelaimė įvyko, kai austrų gamybos dvimotoris lėktuvas "Diamond" užkabino mechaninio prietaiso trosą, kuris išsviedžia sklandytuvus į orą.

Pasak V.Sabeckio, H.Grušnys, pilotavęs savo lėktuvą, prašė leidimo jį nutupdyti. Pilotui leidimas buvo duotas, tačiau esą jis buvo perspėtas, kad nusileidimo kryptimi veikia sklandytuvo išvilkimo mechanizmas ir tuo metu į orą yra išsviedžiamas sklandytuvas, todėl pilotui liepta neriedėti iki tūpimo tako pabaigos, o sustoti arčiau.

Tačiau lakūnas, užuot galutinai nutupdęs lėktuvą, vėl pakėlė jį į orą ir maždaug 50-60 metrų aukštyje kliudė krentantį sklandytuvo trosą. Trosas susidūrė su lėktuvu ir nurėžė jo sparną. Nepilotuojamas lėktuvas rėžėsi į žemę.

LTV naujienų laida "Panorama" pranešė, kad H.Grušnys buvo patyręs ir drausmingas pilotas, praskraidęs apie 700 valandų ir turintis leidimą tarptautiniams skrydžiams. Aviacija verslininkas susidomėjo prieš 4 metus, o austrų gamybos prabangų "Diamond" lėktuvą nusipirko šį pavasarį.

1961 metais gimęs H.Grušnys buvo vienas steigėjų pirmosios privačios radijo stoties Rytų Europoje ("M-1").

H.Grušnys buvo kelių radijo stočių - "M-1", "M-1 plius", "Lietus" - savininkas, "M-1" generalinis direktorius, yra buvęs Lietuvos radijo ir televizijos stočių asociacijos viceprezidentu.